Bureaugroep Happy Horizon lijft GX in, een bedrijf gespecialiseerd in digitale marketingsoftware en services. Zo groeit het full service agency met ruim honderd medewerkers en zo'n 150 klanten, waaronder de Volksbank, Nationale Nederlanden, T-Mobile en CBR. Happy Horizon telt na de nieuwste overname ruim negenhonderd medewerkers.
Noodzakelijke overname om door te groeien
GX heeft ruim 25 jaar ervaring in het helpen van bedrijven met het personaliseren van hun digitale communicatie. Eigen platforms 'verbinden content, data en technologie.' Volgens Willem Rossieau, ceo van GX, wil het bedrijf verder groeien en ontwikkelen en is het daarom 'noodzakelijk om toe te treden tot een grotere en sterke organisatie'. Hij legt uit: 'Met Happy Horizon willen we de beste van Europa worden. Ook kunnen we onze klanten van nog betere dienstverlening voorzien.'
Walter van de Wege, ceo van Happy Horizon, voegt toe: 'We werken nu al voor overeenkomstige klanten, zoals PSV en Fontys. Nu we de krachten bundelen, bieden we onze opdrachtgevers de beste totaaloplossing. Zo kunnen zij hun klanten vervolgens de beste digitale ervaringen bieden. Daar is het ons om te doen!'
Overnamepad
Happy Horizon is al even op overnamepad. De bureaugroep nam in juni Energize over en lijfde eerder dit jaar marketingbureau AdBirds en creatief bureau EF2 in. Eerder kocht Happy Horizon ook CF Report en bureaus als Vertigo6 en Gracious. Met de buy & build-strategie wil de bureaugroep zich nadrukkelijker profileren als full service agency.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!