G-Star kiest social creative agency Hammerfest. Het Amsterdamse bureau lanceert het nieuwe Tiktok-kanaal voor het Nederlandse modemerk. De fashionketen is niet onbekend op het social mediaplatform en zag een eigen ‘Hardoce Denim’-kanaal als een stap voorwaarts om volledig onderdeel te worden van de Tiktok-cultuur.
Bij de cultuur blijven
Guy Lokhoff, co-founder & creative director bij Hammerfest wil de grenzen opzoeken: ‘Tiktok geeft creativiteit en authenticiteit een podium, en ontwikkelt razendsnel. Voor een merk als G-Star Raw is het logisch om de rauwheid van het platform te verbinden met de rauwheid van het merk. We pakken bestaande Tiktok trends en maken ze G-Star door ze next level uit te voeren. Door samen te werken met de makers en het platform zelf zorgen we ervoor dat we dicht bij de cultuur blijven en tegelijkertijd de grenzen opzoeken.’
G-Star Tiktok-video's
Tiktik-influencers
De eerste influencersamenwerking op het nieuw kanaal is gestart met de vijf bekende Tiktokkers: @indigojael, @vincentvianen, @ninaschotpoortxx, @yooitskeanu en @marthwubbles.
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!