Overslaan en naar de inhoud gaan

G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest

Het Amsterdamse bureau ontwikkelt nieuw Tiktok-kanaal voor het denimmerk.
G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest
G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest
G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest
G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest

G-Star kiest social creative agency Hammerfest. Het Amsterdamse bureau lanceert het nieuwe Tiktok-kanaal voor het Nederlandse modemerk. De fashionketen is niet onbekend op het social mediaplatform en zag een eigen ‘Hardoce Denim’-kanaal als een stap voorwaarts om volledig onderdeel te worden van de Tiktok-cultuur.

related partner content for mobile comes here

Bij de cultuur blijven

Guy Lokhoff, co-founder & creative director bij Hammerfest wil de grenzen opzoeken: ‘Tiktok geeft creativiteit en authenticiteit een podium, en ontwikkelt razendsnel. Voor een merk als G-Star Raw is het logisch om de rauwheid van het platform te verbinden met de rauwheid van het merk. We pakken bestaande Tiktok trends en maken ze G-Star door ze next level uit te voeren. Door samen te werken met de makers en het platform zelf zorgen we ervoor dat we dicht bij de cultuur blijven en tegelijkertijd de grenzen opzoeken.’

G-Star Tiktok-video's

G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest - Tiktok

G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest - Tiktok

G-Star kiest voor social creative agency Hammerfest - Tiktok

Tiktik-influencers

De eerste influencersamenwerking op het nieuw kanaal is gestart met de vijf bekende Tiktokkers: @indigojael, @vincentvianen, @ninaschotpoortxx, @yooitskeanu en @marthwubbles.

Lees ook:

Credits

Strategy and Concept: Hammerfest 

Production: Vigics (Director: Fergus Riem Vis, DOP: Daan Bothof) & Hammerfest 

Client: G-Star RAW, Tessa Bruijns, Mary-Jane Wright

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in