Vanaf heden mag ODB zich ‘official creative supplier’ noemen. In die hoedanigheid zal het bureau nog nadrukkelijker een bijdrage leveren aan marketingcommunicatie campagnes en content van de KNVB.
In het verleden heeft de samenwerking met de KNVB onder andere geleid tot de ontwikkeling van de huisstijl van de social mediakanalen van OnsOranje en de OranjeLeeuwinnen. Daarnaast was ODB verantwoordelijk voor de visuele identiteit van de campagne ‘Ga voetballen als Oranje’, die later bekroond is met een SAN Accent en een UEFA Grow Award.
Tijdens het WK zijn de eerste resultaten vanuit deze hernieuwde overeenkomst al te zien. ODB verzorgt o.a. de campagnestijl voor het Nederlands elftal en Huis van Oranje.
Stefan Agus, hoofd marcom & content bij de KNVB: “Door met ODB samen te werken slagen we erin om nog beter aansluiting te vinden bij een nieuwe generatie voetballers en fans en daarmee een bijdrage te leveren aan de groei van voetbal.”
Glenn van der Plaat, mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS: “De afgelopen twee jaar heb ik samen met de andere eigenaren (Yonah van Andel en Pim Berentzen) en het creatieve team intensief samengewerkt met de KNVB. De SAN Accent en uitbreiding van deze samenwerking zijn bekroningen op ons werk. We zijn enorm trots op deze nieuwe uitdaging als official creative supplier.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!