Programmatic / 18 JANUARI 2018, 15:50:00 Hoe-werkt-succes-verhaaltjes: trap er niet in Hoe-werkt-succes-verhaaltjes zijn meestal misleidend. Robert van Ossenbruggen legt uit waarom.
Digital transformation / 4 SEPTEMBER 2017, 14:03:35 Religie als merkstrategie: ik gelóóf dat het werkt! Als het over strategie gaat, worden spontaan alle data, bewijs en logica losgelaten en wordt er vertrouwd op het geloof.
Contentmarketing / 23 MEI 2017, 13:47:56 Data zonder duiding, richting en context zijn volstrekt betekenisloos Je zult moeten interpreteren.
Media / 15 MAART 2017, 10:45:02 Wordt u gemanipuleerd in de verkiezingsstrijd? U dénkt dat u vandaag zelf kiest...
Data & Insights / 20 FEBRUARI 2017, 13:11:19 Zo word jij de volgende marketingrockster! 5 zeer nuttige tips van 3 grote business-goeroes.
Digital transformation / 12 DECEMBER 2016, 11:34:39 'Hoe voelt het om zwart en arm te zijn?' Vragen stellen is in de commerciële wereld al decennia een vanzelfsprekendheid. Te vanzelfsprekend…
Contentmarketing / 4 NOVEMBER 2016, 09:00:28 5 lessen over segmentatie die je niet in de boeken terugvindt Zo worden segmentatietrajecten geen hoofdpijndossiers.
Contentmarketing / 5 OKTOBER 2016, 14:31:03 Wat etnische profilering en uw marketingmodellen gemeen hebben Kregen de misclassificaties in marketing intelligence maar zoveel aandacht…
Data & Insights / 7 SEPTEMBER 2016, 12:09:38 Wat marketeers kunnen leren van falende wetenschap(pers) Geloofwaardigheid staat op het spel, dus laten we niet dezelfde fouten maken...
Carriere / 23 JUNI 2016, 10:37:05 Marketing met ballen: wie schoont de marketingagenda op? Het is tijd om in te grijpen.