Data & Insights / 28 SEPTEMBER 2021, 15:40:00 Het Nationaal Media Onderzoek is winst voor onze branche, dus waar wachten we nog op? Verder uitstel van invoering van het NMO is schadelijk, terwijl de voordelen zo evident zijn. Joost Istha van Zigt pleit voor vaart maken.
Bureaus / 2 APRIL 2020, 17:38:00 Lieve vakbroeders, het wordt tijd voor één reclamebrancheclub Er zijn verschillende voordelen van één brancheorganisatie die reclame in zijn geheel vertegenwoordigt.
Programmatic / 8 OKTOBER 2016, 12:58:51 Adfo Innovation Study Tour (slot): Van Apple tot MediaMonks De ‘Adfo Innovation Study Tour’ - afgelopen week op uitnodiging van Adformatie - ging langs bedrijven in San Francisco, Silicon Valley…
Craft / 6 OKTOBER 2016, 12:43:32 Adfo Innovation Study Tour (2): On holy ground De ‘Adfo Innovation Study Tour’, die op uitnodiging van Adformatie deze week van start ging, gaat langs bedrijven in San Francisco,…
Interne communicatie / 5 OKTOBER 2016, 10:06:57 Adfo Innovation Study Tour: Inspiratie vanuit de West Coast De ‘Adfo Innovation Study Tour’, die op uitnodiging van Adformatie deze week van start ging, gaat langs bedrijven in San Francisco,…
Purpose Marketing / 21 SEPTEMBER 2016, 12:57:26 Rijksoverheid kiest gratis mediabureau Analyse van de uitspraak van de rechter in het kort geding rond de gunning van het media-account van DPC.