PR / OCTOBER 29, 2020 12:31 Ook in jaarverslagen blijkt dat bedrijven niet graag over risico's communiceren Ondernemingen laten hun maatregelen voor de zogenoemde 'zwarte zwanen' vooral onbenoemd .
Merkstrategie / APRIL 23, 2020 14:46 Wanneer is pr goed? Op filantropie van multinationals reageren veel ‘experts’ eerder met argwaan dan applaus. Piet Hein Coebergh vraagt zich: is dat…
Data & Insights / DECEMBER 30, 2019 12:17 #OkBoomer Hebben we in Nederland een werkelijk een generatiekloof, bijvoorbeeld tussen babyboomers en millennials?
PR / DECEMBER 4, 2019 15:42 Kracht van populistisch gelieg ligt in anti-elitarisme 'Geen mens wil de waarheid. Al zijn we het enige wezen dat ernaar vraagt, toch willen we er hoogstens een deel van zeggen en horen.'
Purpose Marketing / OCTOBER 31, 2019 15:07 17 aansprekende en duidelijke doelen Het merendeel van het bedrijfsleven volgt slechts schoorvoetend de regelgeving ten aanzien van het communiceren over duurzaamheid.
PR / OCTOBER 23, 2019 16:29 China's pr-strategie in Nederland: 'Véél ruimte voor imagoverbetering' 'Machiavelli's "De heerser" en Sun Tzu's "De kunst van het oorlogvoeren" vooralsnog leerzamer dan de meeste handboeken communicatie.'
PR / JULY 15, 2019 16:31 Communicatie lijkt een vaag vak, maar adolescentie zet onverminderd door Er zijn 110.000 communicatieprofessionals in Nederland. Een stuk minder vergeleken met het onderzoek van Prenger & Van Vree uit 2010.
Merkstrategie / JULY 9, 2019 16:45 Wat critici ook vinden, Shell biedt met zijn purpose concrete antwoorden Zelfs als het greenwashing zou zijn, dan moeten de critici toch erkennen dat dit beleid hun kant opgaat.
Carriere / MAY 28, 2019 17:29 Deze jeukwoorden willen we niet meer horen in de marketing We moeten terug naar functieaanduidingen als 'directeur' in plaats van 'Vice-President of Consumer Connection'.
Carriere / DECEMBER 8, 2017 11:17 De 10 communicatieboeken waarover je het móet hebben in 2018 Het gezonde midden tussen zin en onzin, theorie en praktijk, waan en wetenschap