Merkstrategie / NOVEMBER 27, 2024 10:00 Requiem voor The Body Shop Het was onvermijdelijk; een merk dat zijn missie, purpose en visie constant en bijna opzettelijk saboteerde, is niet meer.
Merkstrategie / OCTOBER 29, 2024 11:41 Merken die continu hun creatie veranderen zijn duurder uit en groeien minder Onderzoek van vier jaar van System1 kwantificeert het effect van consistentie in creatie op merk-KPI’s en marktaandeel.
Merkstrategie / OCTOBER 1, 2024 15:26 Heeft Tupperware liggen slapen? Paola Cassone verbaast zich over de totale afwezigheid van Tupperware in zowel de traditionele retail als online.
Digital transformation / AUGUST 29, 2024 17:34 Waarom AI als verkoopargument een erg slecht idee is Wantrouwen in kunstmatige intelligentie is breed gedragen. De consumement
Customer Experience / JULY 31, 2024 11:16 Ethisch reizen is alleen haalbaar als je veel tijd en geld hebt Het is niet makkelijk met de trein te reizen, niet in de laatste plaats door de gebrekkige informatieverschaffing, ziet Cassone.
Merkstrategie / JUNE 5, 2024 10:00 Waarom Oatly's anti-marketing-cco een uitstekend marketeer is Ik ben zelf geen Oatly-consument, maar de onstuitbare opmars van deze haverdrank in de Europese supermarkten is zeker een column waard.
Data & Insights / APRIL 30, 2024 15:09 Het plafond van performance-marketing is bereikt en dat is goed nieuws Strateeg Paola Cassone kan het niet vaak genoeg benadrukken; blijf investeren in upper funnel advertising.
Data & Insights / MARCH 28, 2024 17:04 Marketeers zijn als mijn vriendin die hyperrationeel haar keuzes maakt, maar altijd de verkeerde Het is een mythe dat we steeds meer gedragsdata moeten analyseren om de steeds complexere customer journey te begrijpen.
Effectiviteit / FEBRUARY 27, 2024 15:40 Bereik zonder aandacht is geen bereik Hebben we door toename van mediaplatforms en commerciële boodschappen een aandachtsspanne van een goudvis? Absoluut niet, volgens Cassone.
Merkstrategie / FEBRUARY 1, 2024 15:00 Verduurzamen doe je met kleine stappen Cassone raadt marketeers aan om de hele productieketen onder de loep te nemen en op één puntje een duurzaam alternatief te verzinnen.