Merkstrategie / 27 NOVEMBER 2024, 10:00:00 Requiem voor The Body Shop Het was onvermijdelijk; een merk dat zijn missie, purpose en visie constant en bijna opzettelijk saboteerde, is niet meer.
Merkstrategie / 29 OKTOBER 2024, 11:41:00 Merken die continu hun creatie veranderen zijn duurder uit en groeien minder Onderzoek van vier jaar van System1 kwantificeert het effect van consistentie in creatie op merk-KPI’s en marktaandeel.
Merkstrategie / 1 OKTOBER 2024, 15:26:00 Heeft Tupperware liggen slapen? Paola Cassone verbaast zich over de totale afwezigheid van Tupperware in zowel de traditionele retail als online.
Digital transformation / 29 AUGUSTUS 2024, 17:34:00 Waarom AI als verkoopargument een erg slecht idee is Wantrouwen in kunstmatige intelligentie is breed gedragen. De consumement
Customer Experience / 31 JULI 2024, 11:16:00 Ethisch reizen is alleen haalbaar als je veel tijd en geld hebt Het is niet makkelijk met de trein te reizen, niet in de laatste plaats door de gebrekkige informatieverschaffing, ziet Cassone.
Merkstrategie / 5 JUNI 2024, 10:00:00 Waarom Oatly's anti-marketing-cco een uitstekend marketeer is Ik ben zelf geen Oatly-consument, maar de onstuitbare opmars van deze haverdrank in de Europese supermarkten is zeker een column waard.
Data & Insights / 30 APRIL 2024, 15:09:00 Het plafond van performance-marketing is bereikt en dat is goed nieuws Strateeg Paola Cassone kan het niet vaak genoeg benadrukken; blijf investeren in upper funnel advertising.
Data & Insights / 28 MAART 2024, 17:04:00 Marketeers zijn als mijn vriendin die hyperrationeel haar keuzes maakt, maar altijd de verkeerde Het is een mythe dat we steeds meer gedragsdata moeten analyseren om de steeds complexere customer journey te begrijpen.
Effectiviteit / 27 FEBRUARI 2024, 15:40:00 Bereik zonder aandacht is geen bereik Hebben we door toename van mediaplatforms en commerciële boodschappen een aandachtsspanne van een goudvis? Absoluut niet, volgens Cassone.
Merkstrategie / 1 FEBRUARI 2024, 15:00:00 Verduurzamen doe je met kleine stappen Cassone raadt marketeers aan om de hele productieketen onder de loep te nemen en op één puntje een duurzaam alternatief te verzinnen.