Data & Insights / DECEMBER 16, 2013 11:28 Hoe zet je kanaalsturing in binnen een multichannelstrategie? Een waardevol instrument in de uitvoering van een multichannelstrategie, is die van kanaalsturing. Als we meerdere kanalen openstellen voor…
Customer Experience / SEPTEMBER 25, 2013 06:30 Respons meten tussen online en offline touchpoints Een succesvolle omni-/multi-/cross-channel vereist het continue meten en analyseren van klantgedrag op de touchpoints in de customer…
Customer Experience / SEPTEMBER 18, 2013 06:30 Customer insight als basis voor naadloze customer journeys Om vanuit een omnichannel operatie maximale klantwaarde te realiseren, is het noodzakelijk om de wensen, behoeften, motieven en gedragingen…
Customer Experience / SEPTEMBER 11, 2013 06:30 Plan/do/check/act processen voor excellente customer journeys Het succesvol toepassen van omni-/multi-/cross-channel management is complex. De valkuil is het ontbreken van een integrale aanpak waardoor…
Customer Experience / SEPTEMBER 4, 2013 06:30 Krachtige omnichannel toepassing: de in-store webshop Hoewel ze is sommige winkels inmiddels al geruime tijd aanwezig zijn, word ik toch steeds weer enorm enthousiast over deze in-store…
Customer Experience / AUGUST 28, 2013 08:15 De customer journey als basis voor omnichannel management Een customer journey map zou als startpunt moeten dienen voor iedere multichannel operatie. Deze visuele uitwerking van de customer…