Craft / 29 DECEMBER 2017, 07:12:38 Hoe kunnen we het kijkgedrag van video uitingen positief beïnvloeden? Nieuw onderzoek van Mediabrands met neuroscience en machine learning tech toont effecten van video content op completion rate.
Media / 15 DECEMBER 2017, 13:21:36 Hoe je CRM data tot leven brengt Waar wonen je meest waardevolle klanten en wat voor socio-demografisch profiel hebben zij?
Media / 5 JANUARI 2016, 06:45:00 Begin 2016 goed met een data clean up day Tijd voor een grote schoonmaak van ongewenste tags en trackers.
Media / 18 NOVEMBER 2015, 07:00:00 Publishers hebben straks 57 miljoen euro over Er valt goed te verdienen aan reclamevrije content. Netflix en Spotify weten dat al een tijdje.
Interne communicatie / 13 MEI 2015, 12:24:30 ICOM Summit 2015: de crème de la crème uit de wereld van marketingdata Hoe verbind je een IP-adres, cookie, device ID en mailadres aan een persoon, was de centrale vraag in Spanje.
Media / 20 APRIL 2015, 07:00:00 Wat doen we met de folder? Onderzoek toont 27% extra omzet door ondersteuning folder met online inzet.
Media / 30 MAART 2015, 07:00:00 Online kijken = toekomst kijken: van kijktijd naar kijkkwaliteit Future proof kijkonderzoek zou ons op den duur meer inzichten moeten geven in kijkkwaliteitcijfers over alle platforms.
Customer Experience / 27 JANUARI 2015, 10:06:40 Hoe spreek je de taal van content? Bij contentstrategie moet niet alleen rekening worden gehouden met wat veel consumenten liken en bekijken, maar vooral om wat zij willen…
Programmatic / 12 NOVEMBER 2014, 14:10:57 Gekte met realtime cijfers Datavisualisatie om de datavisualisatie floreert. We weten realtime wat de wereld doet, luistert, zoekt en liked. En wat kunnen we daarmee?
Carriere / 9 OKTOBER 2014, 07:45:00 Bericht vanuit de cockpit: Meten wordt zweten Er ontstaan drie groepen adverteerders: all inclusives, hybrids en testers.