Digital transformation / JUNE 25, 2017 15:07 Klantbeleving verbeteren? Vergeet persona's, focus op de 'jobs to be done' Persona’s zijn leuk voor wie de ambitie heeft ooit nog eens een roman te schrijven.
Reputatie & crisis / MAY 10, 2017 11:51 Een kritische kijk op Moments of Truth Veel bedrijven hebben waslijsten aan Moments of Truth. En dat is best bijzonder. Een positief kritische kijk op het gebruik van Moments of…
Gedragsverandering / NOVEMBER 23, 2016 20:40 Aan alle bedrijven die klantonderzoek doen: lees dit please! Nederland onderzoekt zich suf. En dat is slecht nieuws. 4 vragen die je met 'ja' moet kunnen beantwoorden als je klantonderzoek doet.
Carriere / FEBRUARY 15, 2016 06:14 Wil je als merk echt dichtbij je klanten komen? Stel jezelf dan deze vragen Veel merken proberen ‘dichtbij’ te zijn. Rabobank, Heineken, KPN. Wat is de sleutel tot 'dichtbij'?
Purpose Marketing / OCTOBER 13, 2015 07:56 Met Chocomel sta je tenminste niet voor lul Lidl haalt de aloude Pepsi-proef van stal om A-merken uit te dagen. Drie adviezen aan A-merk marketeers die bang zijn dat hen hetzelfde…
Data & Insights / OCTOBER 15, 2014 08:07 De kunst van het 'sorry' zeggen Een garantie die een goed gevoel geeft, is gebaseerd op drie soorten ‘gerechtigheid’
Contentmarketing / SEPTEMBER 11, 2014 08:14 Top 10 opmerkelijke klantbeloften 10 klantbeloften die je inspireren, aan het denken zetten of voor een glimlach zorgen.
Purpose Marketing / SEPTEMBER 4, 2014 07:46 Klantbeloften: 7 do's and don'ts Volkswagen, Jumbo en veel andere bedrijven communiceren servicebeloften aan hun klanten. Niet voor niets.
Data & Insights / JULY 14, 2014 22:53 Waarom Volkswagen Bedrijfswagens met servicebeloften komt Servicebeloften geven klanten meer zekerheid en helpen bedrijven om zich te onderscheiden van de rest.
Customer Experience / FEBRUARY 24, 2014 20:05 10x meer effect met customer journeys Customer journeys zijn hot, maar leveren soms maar weinig echte verbeteringen op. Hoe komt dat? De employee journey kan een oplossing…