Premium Purpose Marketing / MAY 2, 2017 12:00 Waarom Heineken’s Worlds Apart-video niets met purpose te maken heeft ‘Niks mis met de film, noch met de boodschap; wel met de afzender’
Carriere / MAY 14, 2014 11:25 Ga omhoog in de Maslowketen! Ingmar de Lange schrijft in Tijdschrift voor Marketing dat fysieke producten zijn uitontwikkeld. Ik ben het hier niet mee eens.
Data & Insights / MARCH 27, 2014 12:54 De 12 vormen van betekenisgeving De betekeniseconomie draait om welzijn.
PR / MARCH 10, 2014 14:55 Het Purpose Grid Omdat alle betekenisvolle bedrijven een constructief, beklijvend verschil in mensenlevens willen maken, is er altijd een concreet…
Purpose Marketing / FEBRUARY 17, 2014 10:16 De Waardigheden; het Betekeniskapitaal van bedrijven Betekenismarketing draait om het creëren van merkwaardigheid; het creëren van waarde voor merken door bedrijven een betekenisvol…
Digital transformation / JANUARY 28, 2014 15:23 Merkwaardigheid Merkwaardigheid is het creëren van waarde voor merken, door deze een betekenisvol verschil te laten maken in het leven van mensen.
Data & Insights / JANUARY 6, 2014 13:33 Rollen van Betekenis De Betekeniseconomie gaat over het maken van een constructief verschil in mensenlevens door bedrijven.
Influencer marketing / DECEMBER 12, 2013 12:20 Mattering is de nieuwe Marketing Betekenismarketing is marketing in de Betekeniseconomie. Het is dus gewoon marketing. Het draait in essentie – onveranderd – om het…
Reputatie & crisis / NOVEMBER 18, 2013 09:28 Purpositioning. Het bouwen van betekenisvolle merken begint met het purpositioning proces; het proces van betekenisvol positioneren. Betekenisvol…
Reputatie & crisis / NOVEMBER 4, 2013 09:09 De 8 kenmerken van betekenismarketing Betekenismarketing is een nieuwe en andere manier van marketing. Betekenismarketing kent een aantal specifieke kenmerken; karakteristieken…