Design / DECEMBER 13, 2016 10:06 We zijn het contact met de klant kwijt. Wat nu? Een recente studie toont de kloof tussen marketeers en hun klanten. Als we het gat willen dichten, zullen we een andere mindset moeten…
Purpose Marketing / AUGUST 30, 2016 11:40 Marketeers hebben een verstoord beeld van de werkelijkheid gecreëerd Wiemer Snijders over de nieuwe lessen uit de Dove for Real Beauty Campaign.
Carriere / JUNE 16, 2016 14:45 Byron Sharp staat op de schouders van reuzen Waarom is Byron Sharps theorie zo goed? Wat hebben marketeers aan zijn adviezen?
Interne communicatie / MARCH 7, 2016 15:14 Media Markt: zijn jullie gek geworden? De Media Markt slaat een nieuwe strategische koers in en zet in op klantloyaliteit.
Gedragsverandering / JANUARY 26, 2016 09:26 Kom op marketeers, we hebben geen 200 jaar de tijd! De vooruitgang moet steeds sneller. Marketing is er bij gebaat als we een tandje bijschakelen.
Media / DECEMBER 1, 2015 12:14 Wat is de purpose van branding? Purposeful Positioning is hot. Toch moeten we ons afvragen waarom. Maken we het onszelf niet te moeilijk?
PR / SEPTEMBER 6, 2015 20:29 Dwalingen van Van Kralingen Roland van Kralingen deelde 3 september een flinke klap uit. Hij beticht alleen mensen van misdaden die ze niet hebben begaan. Time for…
Data & Insights / JUNE 30, 2015 09:19 Wie denkt Byron Sharp wel dat hij is? Donderdag 2 juli spreekt Byron Sharp in Nederland. Ik doe alvast een voorspelling wat de reacties zullen zijn.
Merkstrategie / MAY 27, 2015 13:12 Malaysia Airlines zet noodlanding in Als een Phoenix hoopt Malaysia Airlines uit zijn eigen as te herrijzen. Met een nieuwe uitstraling en een nieuwe naam. Het geld voor die…
Data & Insights / APRIL 7, 2015 16:35 TNT doet werkelijk alles goed in campagne 'The People Network' Een schoolvoorbeeld van branding met lessen voor marketeers.