Contentmarketing / APRIL 22, 2013 17:29 Hoe rekbaar is een kuikentje? Het zijn zware tijden voor kinderdagverblijven. Je hoeft de krant maar open te slaan om verhalen te lezen over teruglopende aanmeldingen,…
Merkstrategie / MARCH 29, 2013 13:02 Who let it happen? Afgelopen weekend was ik in het heropende Stedelijk Museum in Amsterdam. Onder andere om het werk van Mike Kelley (1954-2012) te zien.…
PR / MARCH 2, 2013 15:40 No scent no brand Wie denkt dat geur onbelangrijk is, heeft het mis. Reuk is zo ongeveer het meest directe en krachtige zintuig wat we hebben. Dan schijnt…
Reputatie & crisis / FEBRUARY 24, 2013 18:05 Boemerangmarketing 2013 en de jaren die volgen, zijn de jaren van de mens. Die tweevoetige homo sapiens die volgens DNA onderzoek ruim 200.000 jaar geleden in…
Design / FEBRUARY 17, 2013 12:36 Merkwaardige kunst? Elk merk wil de juiste associaties rondom zijn merk hebben zweven. Identiteit en hopelijk ook het juiste imago zijn onderwerpen waar…
Design / FEBRUARY 10, 2013 15:49 Een # is geen # Bloggen over getraliede afschutsels, roestige omheiningen, lelijke omrasteringen of andere hekwerkensoorten die open en toedraaien, is nog…