Effectiviteit / AUGUST 21, 2024 15:00 Wie is het meest overtuigend: Harris of Trump? Een visie op de Amerikaanse verkiezingen vanuit de drie criteria van Aristoteles voor overtuigend spreken: logos, pathos en ethos.
Merkstrategie / AUGUST 8, 2024 10:30 Ook de wals of pure electropop? Meer dan ooit zijn de Amerikaanse verkiezingen weer spannend. En onvoorspelbaar. Andy Mosmans bekijkt de kandidaten via een 'branding bril'.
Merkstrategie / MARCH 24, 2023 10:48 BBBranding, een gouden Effie in het verschiet Wat de BBB veel beter begrijpt dan de rest van de partijen, is dat branding er ook als politieke partij toe doet.
Merkstrategie / JANUARY 19, 2022 16:54 Shoot the messenger Misschien is het tijd dat (niet alleen) merken, maar ook degenen die er voor werken (als boodschappers) hun verantwoordelijkheid nemen.
Gedragsverandering / MARCH 16, 2021 16:42 De veranderende koffiecultuur van China In korte tijd heeft koffie in het van oudsher meer op thee georiƫnteerde China een enorme vlucht genomen, met name de specialty coffees.
Merkstrategie / FEBRUARY 1, 2021 11:08 De branding trends voor 2021 Aan de hand van 9 aandachtspunten wordt duidelijk hoe merken - 'post-pandemic' - kunnen werken aan meer toekomstaandeel in 2021.
Merkstrategie / DECEMBER 28, 2020 13:12 Made in China maakt plaats voor create(d) in China Wie doceert, leert en creƫert. Vandaar dat Andy Mosmans graag de interactie met studenten aangaat. Meest recent in China.
Contentmarketing / DECEMBER 10, 2020 09:33 Verwoordingskracht Iedereen kent het woord verbeeldingskracht, het begrip verwoordingskracht krijgt echter veel minder aandacht.
Bureaus / OCTOBER 31, 2020 07:15 Giep Franzen was geen Mad Man, maar een Merk Man Ontelbare professional laafden zich aan de kennis van de recent overleden reclamelegende Giep Franzen, schrijft Andy Mosmans.
Merkstrategie / AUGUST 10, 2020 14:49 Identity is destiny Nu de wereld, mede door corona, versneld digitaliseert, dienen bedrijven meer dan ooit werk te maken van hun identiteit.