Effectiviteit / 21 AUGUSTUS 2024, 15:00:00 Wie is het meest overtuigend: Harris of Trump? Een visie op de Amerikaanse verkiezingen vanuit de drie criteria van Aristoteles voor overtuigend spreken: logos, pathos en ethos.
Merkstrategie / 8 AUGUSTUS 2024, 10:30:00 Ook de wals of pure electropop? Meer dan ooit zijn de Amerikaanse verkiezingen weer spannend. En onvoorspelbaar. Andy Mosmans bekijkt de kandidaten via een 'branding bril'.
Merkstrategie / 24 MAART 2023, 10:48:00 BBBranding, een gouden Effie in het verschiet Wat de BBB veel beter begrijpt dan de rest van de partijen, is dat branding er ook als politieke partij toe doet.
Merkstrategie / 19 JANUARI 2022, 16:54:00 Shoot the messenger Misschien is het tijd dat (niet alleen) merken, maar ook degenen die er voor werken (als boodschappers) hun verantwoordelijkheid nemen.
Gedragsverandering / 16 MAART 2021, 16:42:00 De veranderende koffiecultuur van China In korte tijd heeft koffie in het van oudsher meer op thee georiƫnteerde China een enorme vlucht genomen, met name de specialty coffees.
Merkstrategie / 1 FEBRUARI 2021, 11:08:00 De branding trends voor 2021 Aan de hand van 9 aandachtspunten wordt duidelijk hoe merken - 'post-pandemic' - kunnen werken aan meer toekomstaandeel in 2021.
Merkstrategie / 28 DECEMBER 2020, 13:12:00 Made in China maakt plaats voor create(d) in China Wie doceert, leert en creƫert. Vandaar dat Andy Mosmans graag de interactie met studenten aangaat. Meest recent in China.
Contentmarketing / 10 DECEMBER 2020, 09:33:00 Verwoordingskracht Iedereen kent het woord verbeeldingskracht, het begrip verwoordingskracht krijgt echter veel minder aandacht.
Bureaus / 31 OKTOBER 2020, 07:15:00 Giep Franzen was geen Mad Man, maar een Merk Man Ontelbare professional laafden zich aan de kennis van de recent overleden reclamelegende Giep Franzen, schrijft Andy Mosmans.
Merkstrategie / 10 AUGUSTUS 2020, 14:49:00 Identity is destiny Nu de wereld, mede door corona, versneld digitaliseert, dienen bedrijven meer dan ooit werk te maken van hun identiteit.