EU lijkt daarmee terug te keren naar de situatie waarbij vooral gedacht wordt vanuit het individuele belang van het bedrijfsleven.
Een vergelijking tussen 10 nominaties van de Ster Goude Loeki 2021 en de Amerikaanse Super Bowl.
Kans om zichzelf opnieuw uit te vinden en meer belanghebbenden dan ooit te laten meepraten over oplossingen.
Wat als we te maken krijgen met een grote uitbraak ? Wat moeten bedrijven doen om te voorkomen dat zij volledig lam worden gelegd?
De Nederlandse bevolking staat niet bijster positief ten opzichte van CEO’s en bedrijven die zich maatschappelijk uitspreken. Dat is jammer.
Hoe een issue zich door de jaren heen heeft ontwikkeld.
De topman en -vrouw en his master’s voice. Waarom blijven zoveel kansen op zichtbaarheid en dialoog toch onbenut?
De pittfalls voor CEO’s en de top van het bedrijfsleven. Niet op de agenda, maar van eminent belang.
Purpose is geen marketingcommunicatiesausje, purpose is het gerecht zelf.
De Issue Award 2010 gaat naar Oxfam Novib voor haar campagne de Groene Sint.
Er zijn tal van communicatie prijzen, maar nog geen prijs voor mensen die erin geslaagd zijn onderbelichte maatschappelijke onderwerpen op de politieke en publieke agenda te krijgen. Door op een structurele, creatieve manier hun issue op de kaart te zetten. Soms tegen alle tegenwerking in. Een reden om deze groep in het zonnetje te zetten.