Het waren weer een aantal mooie weken, maar het zit er helaas weer op: B&B Vol Liefde.
‘Jab & Go’ oftewel ‘inenten en gaan’: dat is de pay-off van Ryanair waarmee ze nieuwe passagiers wilden overtuigen om weer te reizen.
Ken jij de chocola van Merci nog?
Al maanden zijn we in de ban van het gevecht tussen ongeslagen bokskampioen Mayweather en MMA kampioen McGregor.
Apple moet weer volop aan de bak.
Wat is de toekomst van radio met alleen maar muziek en veel commercials?
Grote vraag: hoe ga je als partij het vertrouwen winnen van de kiezer?
Durex-condooms in de aanbieding, tast dat de perceptie aan?
Warmterecord na warmterecord sneuvelt. Het is inmiddels herfst, maar ook deze week konden we nog prima zonder jas naar buiten!
Nike en Dafne zijn twee merken die elkaar optimaal in hun kracht zetten.
Hoewel het EK nog in volle gang is heeft IJsland het EK al met kop en schouders gewonnen. De buit was al binnen en de 5-2 tegen Frankrijk was meer een formaliteit.
Wat een geweldige stunt van Blokker om Sarah Jessica Parker in te zetten.
Waarom onze nationale vliegmaatschappij het met dit soort acties niet gaat winnen van Arabische concurrenten.
Het biermerk stelde de mannen in de video een andere vraag dan die in de commercial te zien is.
Veel bedrijven willen iets met videocontent. Sterker nog, veel bedrijven doen anno 2015 ook daadwerkelijk iets met videocontent.
Weg met epic, het marketingwoord van 2015 is bekend en heet disruptive.
Afgelopen week was ik zwaar onder de indruk van de nieuwe commercial van Heineken. Vooral ook vanwege het bedrag dat Heineken er voor over heeft om deze internationaal uit te rollen.
Afgelopen zaterdag vroeg een vriend mij om mee te gaan naar een klantevent van energieleverancier Vandebron. Een kijkje in de “keuken”. De energiemarkt kost me meestal meer energie dan dat het me oplevert als ik me erin verdiep.
Helaas ONZE Trijntje ligt eruit. Ik heb er weinig van gezien, des te meer van meegekregen. Het zou allemaal aan haar outfit hebben gelegen. Voor veel mensen een opluchting (dat het slechts haar jurk was), maar voor mij als marketeer juist verbazingwekkend.
Ajax is een voetbalclub met fans, maar tegelijkertijd een bedrijf met klanten. Met goed voetbal creëer je fans, maar het worden pas klanten op het moment dat ze ook daadwerkelijk geld over hebben voor een potje voetbal.