Premium Merkstrategie / 5 FEBRUARI 2025, 11:31:00 Hoe overleven Nederlandse voetbalclubs verbod op goksponsoring? Volgens schattingen zal er 40 tot 70 miljoen euro uit het betaald voetbal verdwijnen. Hoe kunnen de clubs dit opvangen?
Merkstrategie / 4 FEBRUARI 2025, 12:00:00 Nieuw product. Gelukt? Swirlbrood van Albert Heijn In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Past het nieuwe Swirlbrood van Albert Heijn binnen de trend van gezond eten?
Merkstrategie / 4 FEBRUARI 2025, 09:04:29 KPN geeft gratis Netflix aan klanten die abonnementen combineren De provider spreekt van een extra cadeautje voor loyale klanten.
Premium Media / 31 JANUARI 2025, 09:52:55 Sashin Doshi (Podimo): ‘Podcasts staan nog maar aan het begin van hun potentieel' Een gesprek met Sachin Doshi, cco van Podimo over de toekomst van podcasts, de rol van distributie, en zijn verleden bij Spotify.
Merkstrategie / 30 JANUARI 2025, 20:11:39 PIM Trendrapport 2025: de rol van merken in een complexe wereld Rapport legt uit hoe je als merk waarde en relevantie kan creëren in een overweldigende en verdeelde wereld.
Premium Merkstrategie / 29 JANUARI 2025, 15:54:16 Klanten SNS en RegioBank reageren verdeeld op stoppen merknamen ten gunste van ASN Bank Eén op de drie klanten vreest dat sterke punten van hun bank minder kunnen worden of verdwijnen door het opgaan in ASN Bank.
Merkstrategie / 29 JANUARI 2025, 11:45:58 Europa, doe wat aan je marketing Nu de American Dream voor ons in Europa verandert in een American Nightmare is het een goed moment om onze Europese cultuur te omarmen.
Premium Merkstrategie / 14 JANUARI 2025, 14:28:45 ‘Het gaat niet om purpose’: Nick Asbury over waarom merken hun missie moeten herzien Nick Asbury, schrijver en creatief strateeg, legt uit waarom de purpose-trend merken op een dwaalspoor brengt.
Premium Purpose Marketing / 14 JANUARI 2025, 12:11:22 Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk' Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Merkstrategie / 8 JANUARI 2025, 12:02:00 Liefde voor het werk begint met aardig zijn voor elkaar Het wordt tijd dat we in de creatieve sector stoppen met ongefundeerde meningen roeptoeteren, bepleit Nutbey.
Merkstrategie / 8 JANUARI 2025, 10:53:00 Recht Direct sluit zich aan bij BrandMR voor landelijke juridische ondersteuning MKB BrandMR versterkt zijn positie in de MKB-markt door toegang te krijgen tot de expertise en het platform van Recht Direct.
Premium Merkstrategie / 8 JANUARI 2025, 06:00:00 KwikFit: het meest bekende en goed gewaardeerde garagemerk van Nederland CMO Studio | Zijn er nog verbeterpunten? ‘We willen ons merk meer laden met de waarden ‘‘warm" en "vriendelijk" en "sympathiek".’
Merkstrategie / 7 JANUARI 2025, 15:08:00 Werken anti-reclames? Merken durven steeds vaker te kiezen voor reclames die niet louter focussen op het ophemelen van hun eigen product. Goed idee of niet?
Digital transformation / 7 JANUARI 2025, 14:55:00 European Marketing Confederation: ‘AI vraagt om meer samenwerking tussen afdelingen, duidelijke doelen en passende IT-oplossingen’ In zijn jaarlijkse ‘Marketing Agenda’, heeft de EMC het over ‘Data-driven AI revolution meets brand management’.
Digital transformation / 7 JANUARI 2025, 09:00:00 Dell stopt na dertig jaar met computermerknamen als XPS Vrijwel alle submerken verdwijnen in de prullenbak. Dell brengt er drie nieuwe serienamen voor terug.
Premium Merkstrategie / 6 JANUARI 2025, 14:00:00 Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Premium Merkstrategie / 3 JANUARI 2025, 15:56:00 Craft beer-merk Lowlander: ‘Horeca laat miljoenen liggen zonder focus op alcoholvrij en -arm bier’ Lowlander focust vanaf 2025 volledig op 'no & low-bieren'.
Partnerbijdrage / 27 DECEMBER 2024, 14:07:00 De rol van tv, radio en online in 2025 Een vooruitblik op het nieuwe mediajaar met Ster-accountmanager Daphne.
Premium Merkstrategie / 24 DECEMBER 2024, 10:27:00 Melle Schellekens (The Good Roll): 'Het klantprobleem is van ons' The Good Roll maakt wc-rollen gemaakt van CO2-vriendelijk bamboe, 50 procent van de nettowinst gaat naar het bouwen van toiletten in Ghana.
Merkstrategie / 23 DECEMBER 2024, 17:01:00 Waardevolle strategieën voor positionering en groei voor bureaus in een uitdagende markt Een terugblik op de Adformatie Academy Masterclass voor creatieve bureaus.