Premium Data & Insights / 28 JANUARI 2025, 10:30:58 Social Media Monitor 2025: kritischer gebruik, groeiende zorgen en een blik op de toekomst Onderzoek: hoe meer sommige mensen sociale media gebruiken, hoe ongelukkiger ze worden.
Premium Gedragsverandering / 23 JANUARI 2025, 15:30:00 Ruim 1 op de 3 Nederlanders is klaar met de persoonlijke juichverhalen op LinkedIn LinkedIn wordt te persoonlijk en te weinig zakelijk, vindt een bijna even grote groep.
Gedragsverandering / 21 JANUARI 2025, 13:10:41 WPP’s terug-naar-kantoorbeleid: begrijpelijk of onhandig? Vincent Mispelblom Beyer pleit voor flexibel thuiswerkbeleid. 'Laat mensen zelf bepalen hoe en wanneer ze samenkomen.'
Premium Gedragsverandering / 21 JANUARI 2025, 10:48:14 Oot wil dreigende obesitas-epidemie helpen tegengaan, maar hoe doe je dat met zo’n verkoopprijs? Januari. Goede voornemens. Ontbijtgranenmerk Oot introduceert granola-pakket ‘Goede Start’. Waarin verschilt Oot van zero sugar-merk Holie?
Campagnes / 9 JANUARI 2025, 11:11:00 Vrienden van Amstel Live geeft BOB wederom VIB-behandeling De ‘Very Important BOB’ wordt in het zonnetje gezet, waarmee Amstel aandacht vraagt voor veilig rijden na een avond uit.
Campagnes / 7 JANUARI 2025, 12:33:00 Prins Constantijn moet vaders aan het voorlezen krijgen Boekenkoepel CPNB hoopt met prins Constantijn als voorlees-ambassadeur aandacht te vragen voor de rol van vaders in de leesopvoeding.
Gedragsverandering / 24 DECEMBER 2024, 12:30:00 Goede voornemens om je voordeel mee te doen Vincent Mispelblom Beyer sluit dit jaar af met een aantal voornemens voor 2025 die niemand zouden misstaan.
Premium Gedragsverandering / 23 DECEMBER 2024, 14:32:00 Leest, want het einde is nabij! Alles eindigt, maar toch weet Rocco Mooij een nieuwe trend te omarmen.
Premium Gedragsverandering / 19 DECEMBER 2024, 15:08:00 Wees als leider een optimist, juist nu Het valt in deze tijd niet mee om als leider van een organisatie, vol vertrouwen het roer recht te houden, zo stelt Mildred Hofkes.
Partnerbijdrage / 19 DECEMBER 2024, 14:10:00 Een pleidooi voor productievere polarisatie Hoe dialoog en discussie ons verder brengen.
Partnerbijdrage / 17 DECEMBER 2024, 11:55:00 Cookies: je wil niet weten wat ze van je weten Mensch ontwikkelt bewustwordingscampagne voor Autoriteit Persoonsgegevens.
Campagnes / 17 DECEMBER 2024, 11:06:00 Zo vinden kerstcommercials de weg naar jouw hart (en hoofd) HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Premium Campagnes / 5 DECEMBER 2024, 01:11:00 Eveline Aendekerk (CPNB) over nieuwe leescampagne: ‘We willen mensen in het hart raken' De nieuwe campagne van de Leescoalitie laat de voordelen van lezen zien, maar op een impliciete 'feel good-manier'.
Premium Digital transformation / 2 DECEMBER 2024, 14:00:00 Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk CMO Report 2024 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
Premium Digital transformation / 28 NOVEMBER 2024, 18:34:00 AI-innovatie begint bij je medewerkers, weet AI-adviseur Arne Mosselman De bureau- en communicatiewereld is bij uitstek een sector die kan profiteren van GenAI, stelt Mosselman.
Gedragsverandering / 27 NOVEMBER 2024, 07:28:00 Mariëtte Hamer: uitvoering plannen sociale veiligheid NPO blijft achter Regeringscommissaris seksueel grensoverschrijdend gedrag schrijft dir in reflectiebrief aan minister OCW.
Gedragsverandering / 26 NOVEMBER 2024, 23:42:00 Gezondheidsfondsen: wetgeving nodig om supers tot gezonder aanbod te dwingen AH en Jumbo bakken weinig van gezond aanbod blijkt uit onderzoek Questionmark en gezondheidsfondsen. Die bepleiten wettelijke maatregelen.
Gedragsverandering / 20 NOVEMBER 2024, 16:46:00 Hak richt zich met ‘Protein Bowls’ meer op fitboys en -girls Grote letters ‘Protein Bowl’ en ‘Eiwitrijk 35G proteïne per zak’, Hak gaat de zuivelaars achterna.
Partnerbijdrage / 20 NOVEMBER 2024, 12:05:00 Van kleine veranderingen naar groots resultaat. Hoe doe je dat? Egbert Jan van Bel presenteert zijn nieuwste boek ‘Steentje in je schoen’ bij Beeckestijn Business School, op locatie in Leusden.…
Carriere / 19 NOVEMBER 2024, 14:30:00 Luuk Ros van Nima naar DDMA Luuk Ros verlaat Nima en gaat het contentteam van DDMA leiden.