Partnerbijdrage / 14 NOVEMBER 2024, 09:15:00 Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Diversiteit / 31 OKTOBER 2024, 15:48:00 Reframe gaat groot onderzoek naar diversiteit in Nederlandse marketingsector houden Naast personeelsdiversiteit wordt er gekeken naar mate waarin diversiteit en inclusie een rol spelen in ontwikkeling campagnes en content.
Partnerbijdrage / 17 OKTOBER 2024, 12:22:00 Duik in de wereld van community building en ontdek waardevolle inzichten Tijdens het SO. Ontbijt Community building & insights ontdek je de kunst van het creëren van échte connecties.
Partnerbijdrage / 26 AUGUSTUS 2024, 10:12:00 Chief Health Officers: ‘In jezelf investeren is het belangrijkste dat er is’ In gesprek met Anke Kuik en Sebastiaan Hartog over het Kickstart college Well-Being.
Diversiteit / 22 AUGUSTUS 2024, 16:26:00 Óf beschuldigd van pinkwashing, óf weerstand vanuit samenleving voor openlijk ondersteunen LGBTQ+: kun je het als merk ooit goed doen? Onderzoek van Boomerang en Publicis onthult spanningen in Nederland over merksteun aan LGBTQ+ gemeenschap.
Premium Bureaus / 16 AUGUSTUS 2024, 06:37:00 Merel Groenenboom (Joe Public): 'In de reclamewereld zitten we met z’n allen vaak in een tunnel' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Merel Groenenboom van Joe Public Amsterdam.
Premium Diversiteit / 5 JULI 2024, 08:46:00 Akwasi: 'De beweging is gaande. Ze bestaat' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Akwasi van Omroep Zwart.
Diversiteit / 4 JULI 2024, 10:30:00 Regenboog & taal: terloopse diversiteit en geslaagde woordgrappen Je kunt niet zomaar een homo ‘meid’ noemen als je zelf geen LHBT’er bent. Hoe voorkom je dat je je als merk brandt aan…
Partnerbijdrage / 25 JUNI 2024, 09:23:00 Buiten de kalender: Een verkenning van niet-traditionele feestdagen als Keti Koti In gesprek met Annelotte Pera, managing director van Home, een social first agency waar Keti Koti een verplichte vrije dag is.
Campagnes / 19 JUNI 2024, 10:16:00 Waarom Plus de slimste EK-inhaker heeft HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Digital transformation / 18 JUNI 2024, 19:43:00 Zo maken we vrouwen kampioen in AI Iedereen heeft de mond vol over AI, maar hoe krijgen we het zelflerende systeem zo ver dat het verkeerde stereotypen achter zich laat?
Diversiteit / 14 JUNI 2024, 15:18:00 Pride-maand-inhakers: pinkwashing of bondgenoten? Merken maken in Nederland nog te weinig gebruik van de gelegenheid om hun diversiteit te tonen gedurende Pride Maand.
Partnerbijdrage / 27 MEI 2024, 15:30:00 Pride & Brands survey Bij Publicis en Boomerang geloven we sterk in het vieren van diversiteit.
Partnerbijdrage / 8 APRIL 2024, 12:00:00 TBWA\NEBOKO opent deuren voor divers creatief talent met 'Share The Stage' Rivelino Rigters presenteert: REBORN by BLACKROCKSTAR
Partnerbijdrage / 2 APRIL 2024, 14:10:00 Muziek & Merken met RA*W talent Ayça Turan In deze rubriek gaat Amp.Amsterdam in gesprek met jong talent uit de creatieve industrie over muziek & merken.
Partnerbijdrage / 18 MAART 2024, 11:40:00 Muziek & Merken met RA*W talent Willem Goedhart In deze rubriek gaat Amp.Amsterdam in gesprek met jong talent uit de creatieve industrie over muziek & merken.
Diversiteit / 5 MAART 2024, 11:18:00 Volkskrant slingert positie van de topvrouw ver terug met zinnetje: ‘Haar man kookt’ Succesvolle vrouwen worden stereotype geframed als iemand die wist los te komen van haar huishoudelijke taken. Dat is niet zonder gevolgen.
Diversiteit / 29 FEBRUARI 2024, 14:20:00 Hoe navigeer je samen met je klant door ethische dilemma’s? ‘Juist wij als industrie zitten in de positie om een betere digitale wereld te creëren.’
Diversiteit / 29 FEBRUARI 2024, 12:33:00 Het schiet niet op met het aandeel vrouwelijke experts in nieuwsmedia en talkshows Kwart van de deskundigen in nieuwsmedia is vrouw, voor de rest komen vooral mannelijke experts aan het woord.
Partnerbijdrage / 5 FEBRUARI 2024, 11:28:00 Hoe maak je als merk krachtig gebruik van muziek Als merk wil je een eigen identiteit neerzetten dat echt resoneert bij je doelgroep. Muziek kan hierin een essentiële rol spelen.