Anders dan vorige jaren zal de missie geen eigen ‘huis’ hebben en leaner zijn. 'Dat vinden we gepaster gezien 't huidige politieke klimaat.'
Hoe kunnen we creatief betekenisvol werk blijven maken?
Mensch adviseert bij positionering en tekent voor visual identity.
‘Sommige mensen zullen misschien zeggen: “Gefeliciteerd, een groene punt en een streep”, maar we hebben veel opties onderzocht.’
Nathalie van Sasse van Ysselt is eergisteren gelanceerd als nieuwe CreativeNL Thought Leader. Johan Kramer maakte een korte film over haar.
De tweede blog over hét reclame-icoon van de Nederlandse televisie staat in het teken van de making-of.
Ster trapt de eerste van drie blogs af met een geschiedenisles over hét reclame-icoon van de Nederlandse televisie.
CreativeNL en New Dutch Wave organiseren 27 mei in Pakhuis de Zwijger een terugkom-avond met sprekers als Akwasi en Gerson Veenstra.
Doel: bestaande San-identiteit versterken en het gebruikte 'Accent' behouden.