Advertorial / 3 FEBRUARI 2025, 05:59:00 Van AI-adoptie naar marketingtransformatie De opkomst van AI dwingt marketingorganisaties om snel te innoveren. De CMO wordt AI-strategist, stelt Beate van Dongen Crombags van EY VODW
Partnerbijdrage / 4 FEBRUARI 2025, 12:41:32 Maik Cox nieuwe ECD bij Amp.Amsterdam 'Ik ben enthousiast om een grotere leiderschapsrol op me te nemen'
Partnerbijdrage / 4 FEBRUARI 2025, 10:18:38 Meer media, minder chaos Vincent Seeber, Strategy Director TBWA\NEBOKO en Esprix jurylid Long Term over creatieve consistentie in media-uitingen.
Partnerbijdrage / 3 FEBRUARI 2025, 12:14:31 Bart Asberg treedt toe tot het management van RetailMedia.One Met deze benoeming wordt een volgende stap gezet in het opzetten van waardevolle samenwerkingen.
Partnerbijdrage / 30 JANUARI 2025, 10:25:41 Een veilig thuis begint bij jou Mensch ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor het Landelijk Netwerk Veilig Thuis.
Partnerbijdrage / 29 JANUARI 2025, 13:08:35 Online advertising: vertrouwen als valuta van de toekomst Personalisatie in online advertising biedt enorme kansen, mits adverteerders AI omarmen en privacy als niet-onderhandelbare norm beschouwen.
Partnerbijdrage / 29 JANUARI 2025, 12:41:35 Consumenten verkiezen fysieke winkels boven online winkelen Speel als retailer in op de trends in de retailbranche van 2025.
Advertorial / 27 JANUARI 2025, 06:00:00 Too Many: hoe Wolfstreet Vinted hielp viral te gaan Hoe bouw je creatieve campagnes die op schaal impact maken? Wolfstreet droeg mede door co-creatie sterk bij aan Vinted’s explosieve groei.
Advertorial / 23 JANUARI 2025, 06:00:00 Publicis Groupe is klaar voor het tijdperk van radicale openheid ‘Waar anderen muren zien, bouwen wij deuren’
Partnerbijdrage / 22 JANUARI 2025, 13:38:29 Impactvol leiderschap: wat is jouw leiderschapstijl? Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 29 januari deelt Anne Oskam inzichten in leiderschapstijlen en hun invloed.
Advertorial / 22 JANUARI 2025, 06:00:00 Hoe een Nijmeegs marketingbureau lokale ondernemers helpt tijd vrij te maken voor groei Waarom online marketing zo’n uitdaging is.
Partnerbijdrage / 20 JANUARI 2025, 12:51:20 Scooperz verzwaart managementteam Scooperz stelt nieuwe COO aan om snelle groei en top-level klanten optimaal te bedienen.
Partnerbijdrage / 16 JANUARI 2025, 14:07:47 Maiko Valentijn, CEO GroupM: “In ons vak zijn er meer prijzen, maar bij de AMMA’s draait het echt om hoe media het verschil maken” AMMA-commissievoorzitter en Managing Partner OMD Nederland, Angelique Schreuders gaat in gesprek met VIA vice-voorzitter Maiko Valentijn
Partnerbijdrage / 15 JANUARI 2025, 11:11:00 Een nieuw tijdperk voor searchmarketing Searchmarketing draait niet meer om zoektermen. AI verandert hoe adverteerders consumenten bereiken, en marketeers moeten zich aanpassen.
Partnerbijdrage / 15 JANUARI 2025, 09:08:53 Mensch ontwikkelt door in 2024 Zes nieuwe opdrachtgevers in het publieke domein
Advertorial / 15 JANUARI 2025, 07:00:00 De onderschatte kracht van digitale transformaties op het gebied van traditionele arbeidersbanen In dit artikel bespreken we de onderschatte kracht van digitale transformaties op het gebied van traditionele arbeidersbanen.
Advertorial / 15 JANUARI 2025, 06:00:00 SEA of SEO: Waar kun je het beste op inzetten? Het kiezen tussen SEO en SEA is een belangrijke beslissing voor iedereen die online succes wil behalen.
Partnerbijdrage / 14 JANUARI 2025, 14:03:35 ‘Complexe klantvragen vereisen gecombineerde expertise’ Country director Dirk van den Bosch van iO, over trends, uitdagingen en de rol van technologie in marketing en creativiteit.
Advertorial / 13 JANUARI 2025, 16:09:29 Waarom bedrijven een stap achterblijven zonder SEO uitbesteding Online is zichtbaarheid een absolute must. Toch onderschatten veel bedrijven de complexiteit van zoekmachineoptimalisatie.
Advertorial / 13 JANUARI 2025, 15:57:32 Frank de Wit: Jouw marketing reality check voor 2025 — geen standaard lijstje met 5 trends Van oprechte vernieuwingen tot overdreven claims.