Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige merkactivatie
Hoe dialoog en discussie ons verder brengen.
Retail media ontwikkelen zich razendsnel. 2024 was een jaar vol innovaties voor AH Retail Media Services. Dit zijn de tien hoogtepunten.
Dick van der Lecq (BoardSupporter) en Valérie Herbert (Springbok Agency) vliegen in de cijfers.
Dat ‘alles wat je aandacht geeft groeit’ bewijst Megawatt met het scherp neerzetten van vernieuwde propositie.
Wil je jouw merk laten groeien? Laat je inspireren door de podcast Starten met reclame.
Hoe kun je als merk nog effectief je publiek bereiken? Ontdek de tools voor een succesvolle omnichannelstrategie.
Met de allereerste liveshow op TikTok ging KPN met jongeren in gesprek. Het merk bereikte zo miljoenen Gen Z’ers én won de Greatest TikTok.
Mensch ontwikkelt bewustwordingscampagne voor Autoriteit Persoonsgegevens.
Steden mooier en leefbaarder maken – het was zestigjaar geleden al de kern van JCDecaux.
Wat staat ons te wachten op het gebied van AI en digital marketing? Bart Meerdink vertelt je er alles over op woensdag 15 januari.
Hoe val je op bij de gezondheidsbewuste consument?
In een tijdperk van informatie-overload, is de waarde van aandacht enorm. Dit geldt zeker voor commerciële uitingen.
BNR is uitgegroeid tot een geïntegreerd multimediaplatform dat de zakelijke doelgroep op alle touchpoints bereikt.
5 trends die jouw marketingstrategie transformeren.
Bij zorgverzekeringen veel geld besparen? Het kan.
Hoewel veel marketeers AI-tools inzetten, ontbreekt het vaak aan een diepgaand begrip van hoe deze technologieën werken.
Social listening pur sang: HEMA nam een idee van een TikTok-volger over en ‘slayde’ de campagne als een baas.
Gebruik de laatste onderzoeksinzichten om de impact van jouw printadvertenties te evalueren en te verbeteren.
"We concurreren niet alleen met elkaar op de arbeidsmarkt, we maken het elkaar onmogelijk om nog uniek te zijn."