Adformatie hield een panelonderzoek naar aanleiding van een experiment van DPG Media onder mensen die cookies weigeren.
Gezien de gevoeligheid van het onderwerp is zorgvuldigheid geboden, aldus beide partijen.
Wil jij je YouTube-advertenties naar een hoger niveau tillen in 2025? YouTube heeft een lijst gedeeld met de best presterende ads 2024
Waarom doen bureaus wat ze doen? En zit de markt daar nog wel op te wachten? Maaike Schutten maakt de balans op.
De negentiende aflevering van Just Getting Started, de podcast voor jonge bureauleiders, is nu te beluisteren.
Mediabureau The Committed Agency kreeg de hoogste waardering in het Media Report 2024.
De nieuwjaarsbijeenkomst is intussen uitverkocht.
Bombilate Media maakt digitale campagne voor Knab.
Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige merkactivatie
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal pitchbegeleider Peter C.H. van Leeuwen.
Onder meer voor zijn werk voor Max Magazine.
Van KPN en EasyToys naar Bolletje tot Jumbo: al onze favorieten op een rijtje.
We zien nog altijd Cora van Mora op tv, maar ook 'snack-creators' op TikTok.
Na ruim vijf jaar geeft hij het stokje door aan Martijn Arts.
Ocean Nederland is dit jaar de winnaar bij de exploitanten in het Adformatie Media Report.
Het valt in deze tijd niet mee om als leider van een organisatie, vol vertrouwen het roer recht te houden, zo stelt Mildred Hofkes.
Hoe dialoog en discussie ons verder brengen.
ASN Bank heeft na een korte, intensieve pitch gekozen voor Alfred. Selmore en The Family raken ASN en RegioBank kwijt.
Hoe moet Koninklijke Auping na 136 jaar blijven groeien? Duurzaamheid, innovatie en een jongere doelgroep!
De ambitie is de omzet op data de komende twee jaar te verdrievoudigen.