Overslaan en naar de inhoud gaan

Talpa Network stopt met e-commercetak

VakantieVeilingen.nl en ActievandeDag.nl worden verkocht aan House of Tickets.
Talpa
© ANP
Talpa
© ANP

Talpa Network staakt zijn zelfstandige e-commerce activiteiten. House of Tickets (het bedrijf achter Tripper.nl en Ticketveiling.nl van eigenaar Jeroen Hillenaar) neemt per 1 december de labels VakantieVeilingen.nl en ActievandeDag.nl over van Talpa Network.

related partner content for mobile comes here

Talpa Network blijft wel samenwerken met House of Tickets en zijn partners rond de inzet van addressable TV, de QRomo en dynamic audio ads.

Het is niet bekend wat de consequenties zijn voor het personeel door het stoppen van de e-commerce activiteiten. Daar doet Talpa Network geen mededelingen over, laat een woordvoerster aan Adformatie weten.

‘In lijn met open medianetwerkstrategie’

Volgens ceo Talpa eCommerce Caroline Ammerlaan is de verkoop in lijn met de open medianetwerkstrategie van Talpa Network, ‘waarbij we continu partnerships sluiten waarmee we de positie van het netwerk kunnen versterken.’

Talpa eCommerce is actief in Nederland, België en Duitsland. Naast ActievandeDag en VakantieVeilingen worden ook de Belgische en Duitse platformen opgenomen in het portfolio van House of Tickets.

Het bedrijf van John de Mol kocht VakantieVeilingen in 2017, het jaar dat hij de start van Talpa Network aankondigde. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in