Mediahuis komt met een nieuwe positionering, propositie en huisstijl onder de naam 'Mediahuis raakt'. Met de introductie treedt Mediahuis naar buiten als één merk,
waarin al zijn mediakanalen samenkomen. De vernieuwde crossmediale propositie moet adverteerders eenvoudiger en effectiever de mogelijkheid bieden om hun campagnes te realiseren via print, radio, podcasts en digitale media.
Om de nieuwe koers extra kracht bij te zetten, is ook de huisstijl van Mediahuis opgefrist.
Ook Mediahuis Limburg gaat mee
De nieuwe positionering werd bekendgemaakt tijdens een feest in het Tobacco Theater aan de Nes in Amsterdam. 'Deze avond stond symbool voor alles wat Mediahuis vandaag de dag vertegenwoordigt: een krachtige, vernieuwde organisatie die woorden, geluid en beeld écht laat binnenkomen', zegt Boaz Shkolnik, directeur B2B bij Mediahuis. 'We hebben niet alleen een nieuw verhaal te vertellen, maar ook een heldere koers waarin al onze onderdelen samenkomen – van Mediahuis Radio tot Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg.'
De lancering van 'Mediahuis raakt' valt samen met de recente toevoeging van Mediahuis Radio en de voltooiing van de samensmelting van Mediahuis Noord, Mediahuis Limburg en Mediahuis Nederland. De OR van de Limburgse tak stapte eerder nog naar de rechter om de bundeling tegen te gaan. Inmiddels is de bundeling alsnog een feit.
De video van 'Mediahuis raakt' is hier te zien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!