Campagnes / 5 FEBRUARI 2025, 13:11:03 Top 5 food & drinks-campagnes van januari Olaf van Gerwen (Chuck Studios) deelt opvallend werk in food & drinks uit het buitenland waar hij (doorgaans) niets mee te maken heeft.
Premium Merkstrategie / 5 FEBRUARI 2025, 11:31:00 Hoe overleven Nederlandse voetbalclubs verbod op goksponsoring? Volgens schattingen zal er 40 tot 70 miljoen euro uit het betaald voetbal verdwijnen. Hoe kunnen de clubs dit opvangen?
Bureaus / 5 FEBRUARI 2025, 10:05:39 You Jump voor rebrandingcampagne naar All Response Media Indoor trampolineparken van Jumpsquare en Jump XL gaan door onder de naam You Jump.
Influencer marketing / 5 FEBRUARI 2025, 09:54:37 De TikTok-ban in de VS en de overstap naar YouTube Shorts Door de ontwikkelingen vertrekken creators naar andere platforms. Marco van de Lisdonk (Channel Factory) over de gevolgen en mogelijkheden.
Reputatie & crisis / 5 FEBRUARI 2025, 08:31:14 Uitgeverij haalt boek over moord op Gino na één dag uit de verkoop na kwetsen familie Familie Gino zegt niets te weten van verschijnen boek, waarna de auteur bedreigingen binnenkreeg.
Reputatie & crisis / 5 FEBRUARI 2025, 08:12:37 Minister huurt woordvoerder Kay van de Linde op eigen kosten in Deskundigen spreken van een unieke situatie.
Campagnes / 4 FEBRUARI 2025, 16:33:45 Waterschap Brabantse Delta en Fightclub lanceren Klimaatlaarzen Campagne spoort aan tot actie tegen extreme regenval.
Partnerbijdrage / 4 FEBRUARI 2025, 12:41:32 Maik Cox nieuwe ECD bij Amp.Amsterdam 'Ik ben enthousiast om een grotere leiderschapsrol op me te nemen'
Martech / 4 FEBRUARI 2025, 12:03:25 Outbrain rondt de overname van Teads af Het bedrijf gaat verder onder de naam Teads.
Merkstrategie / 4 FEBRUARI 2025, 12:00:00 Nieuw product. Gelukt? Swirlbrood van Albert Heijn In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Past het nieuwe Swirlbrood van Albert Heijn binnen de trend van gezond eten?
Premium Campagnes / 4 FEBRUARI 2025, 11:00:00 Having three laughs with... Orlando Wood Who doesn't need laughter? Paul van Kuilenburg asks people in marketing and advertising about their three favourite funny campaigns.
Campagnes / 4 FEBRUARI 2025, 10:38:54 FC Barcelona-voetballers stralen in batterijencommercial van TP-Vision De campagne komt uit de koker van The Brand Father.
Merkstrategie / 4 FEBRUARI 2025, 09:04:29 KPN geeft gratis Netflix aan klanten die abonnementen combineren De provider spreekt van een extra cadeautje voor loyale klanten.
Partnerbijdrage / 4 FEBRUARI 2025, 10:18:38 Meer media, minder chaos Vincent Seeber, Strategy Director TBWA\NEBOKO en Esprix jurylid Long Term over creatieve consistentie in media-uitingen.
Bureaus / 3 FEBRUARI 2025, 14:08:23 We Are Era vernieuwt management Het bureau wil met een herinrichting een 'one-stop shop' voor klanten worden.
Premium Bureaus / 3 FEBRUARI 2025, 13:33:03 Prominent alweer weg bij N=5, gaat verder met Fitzroy 'Onze visie over het merk lag te ver uit elkaar', aldus N=5. De nieuwe campagne van de hand van Fitzroy is intussen live gegaan.
Bureaus / 3 FEBRUARI 2025, 12:20:02 Mark Koot sluit zich aan als partner bij Result Recruitment Group De afgelopen vijf jaar was hij al actief bij Result als lead media & marketing.
Partnerbijdrage / 3 FEBRUARI 2025, 12:14:31 Bart Asberg treedt toe tot het management van RetailMedia.One Met deze benoeming wordt een volgende stap gezet in het opzetten van waardevolle samenwerkingen.