Douwe Egberts aan het leuteren

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Douwe Egberts introduceert vanaf vandaag een nieuw keuzevak voor studenten: .

Het nieuwe vak moet de merkvoorkeur en penetratie onder studenten verhogen. , bekend van het werk voor Unilever's Dove, Andrelon en Bertolli, ontwikkelde de brand activation campagne.

Volgens de koffiebrander wordt studeren te serieus, het lijkt wel of alle te vergaren kennis nuttig moet zijn. Dit belemmert de ontwikkeling van studenten, want iedereen weet dat je met een dosis nutteloze kennis makkelijker contact maakt en het dus verder schopt in het leven.

Met dit inzicht start Douwe Egberts met een missie om mensen tot elkaar te brengen. Een bakkie leut van Douwe Egberts staat nu eenmaal voor gezelligheid, aandacht voor elkaar en verbondenheid.

Bij Leuteren draait het om nutteloze kennis. Zoals het feit dat 'Arachibutyrofobia' de wetenschappelijke naam is voor pindakaas-angst. Of dat snurkende mensen 's ochtends minder stinken. Op het eerste gezicht volkomen onzinnige informatie, maar in het dagelijks en toekomstige leven van de student is het plezierige extra bagage.

Alle 543.000 studenten in Nederland worden opgeroepen om mee te Leuteren, via advertenties, online media en uitingen op Hogescholen en Universiteiten, waaronder POS materiaal, abri's en een commercial op NF.TV, en natuurlijk een stevige hoeveelheid PR...

Daarnaast worden er miljoenen 'koffiekaartjes' uitgedeeld op studentenlocaties: bij elke kop Douwe Egberts koffie ontvang je er één met alvast een stukje lesstof en een verwijzing naar de .

Iedere student kan het vak gratis individueel of als groep volgen op .Gedurende een periode van 5 weken zijn er 5 colleges te volgen. Zoals het college 'Passé maar wel oké', met onderwerpen uit de oude doos die nog steeds leuk zijn om over te praten.

De colleges worden gegeven door professor N.T. Loos (acteur Theo Schouwerwou). Ter afsluiting is er het Groot Examen Leuteren, waarvoor iedereen slaagt en een echt diploma krijgt. De beste Leuteraar verdient naast eeuwige roem ook ? 5000 om een jaar lang onbeperkt te kunnen Leuteren.

De campagne 'Leuteren' loopt van maandag 7 november tot en met 16 december.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie