Taalvoutjes publiekslieveling Accenture Innovation Awards

Taalvoutjes is de winnaar geworden van de publieksprijs voor de Accenture Innovation Awards. Het won overtuigend met meer dan 7500 stemmen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Taalvoutjes vergroot op humoristische wijze de kennis van de Nederlandse taal. Iedereen maakt wel eens taalfoutjes, spelfoutjes of communicatiefoutjes. Dat heeft soms pijnlijke en soms hilarische gevolgen.

Via een Facebookpagina, een website en (in de toekomst) meerdere spin-offproducten licht Taalvoutjes deze fouten uit en wil zo de kennis en bewustwording van de Nederlandse taal vergroten.

Met het toekennen van de Award wordt Taalvoutjes beloond met € 40.000 mediawaarde op NU.nl en NUzakelijk.nl en €10.000 consultancywaarde van Accenture.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie