Het bleek een aanbieding van het verzorgingsmerk Dove van Unilever te zijn. Had ik natuurlijk aan de hoofletter D moeten zien... Er werd in de email gemeld dat echte schoonheid geen leeftijd kent, dat het merk daarom onlangs Dove Pro-Age heeft geïntroduceerd en dat er sinds kort een boek is dat mooi aansluit bij de visie van dit product: Rimpelmania.
In dit boek verdiepen twee ogenschijnlijk rimpelloze vrouwen zich met stijgende verbazing over de strijd tegen veroudering. Tot zover zie ik inderdaad wel een overeenkomstigheid. Maar dan kom ik op de website van een van de schrijfsters een filmpje van de boekpresentatie tegen die vorige maand plaatsvond. Niemand minder dan Robert Shoemacher, toonbeeld van de plastische chirurgie in Nederland, gehuld in een t-shirt met de tekst "Keep Holland Beautiful, get a facelift" ontvangt het eerste exemplaar en leest een stukje voor. Benieuwd in hoeverre dit nog aansluit bij Dove's visie op echte schoonheid?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!