KLM in Belux in zee met TCC

Het Nederlandse bureau The Communication Company heeft na consultatie van verschillende bureaus het communicatiebudget gewonnen van KLM voor België en Luxemburg, meldt het Belgische vakblad Pub vandaag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

"TCC gaat globale

communicatie beheren en zowel als sparring partner fungeren als de

uitvoering verzorgen," vertelt marketing manager Marleen Wyckmans van KLM in

Brussel. "Vanuit Nederland komt er wel een globale campagne die wereldwijd

gebruikt wordt, maar elk land mag zelf bepalen wat daarvan wordt

overgenomen en wat niet. TCC gaat ons daarin adviseren en dus waar nodig

zelf creatie doen. TCC is als beste uit de tender gekomen omdat ze zeer open

communiceren, erg flexibel en spontaan zijn en met heel creatieve

oplossingen kwamen. Ze hebben dingen op een heel andere manier naar voor

durven brengen dan de andere bureaus." Het mediabudget bevat enkele

tientallen miljoenen en de media-aankoop loopt via TCC, aldus Pub.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie