Mannen zetten een pan met water op het vuur en wachten bij de pan tot het water kookt en doen de spaghetti erin. Vrouwen doen ondertussen andere dingen...
Gisteren voelde ik me zo'n man. Ik wilde het late journaal op RTL zien maar was iets te vroeg. Zo'n 8 minuten. En viel dus in het reclameblok vol niet al te beste commercials.
Ik zat als man gewoon te wachten tot 'het water kookte'.
Toen ik dat besefte voelde ik me heel dom.
Ook voelde ik tegelijkertijd dat het einde van op deze 'traditionele' manier de kijker bereiken nabij is.
Eenmaal gewend aan online kijken, wanneer je maar wilt, maakt je verwend.
Of je kijkt uit verveling, maar dat ik een negatieve state of mind waarin een commercial ook geen goed doet.
Gelukkig is er de nieuwe wereld zoals beschreven in het boek 'de cirkel'. Volledige transparantie waarbij privacy diefstal is. Of sla ik nu door...?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!