NIMA-Platform voor communicatieprofs ‘omdat er vraag is’

'Waar we betekenis aan willen geven, is de verschuiving naar digitale communicatie en de explosie van het aantal touch-points waar de ontvanger mee in aanraking komt.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Marketing is een integraal vak met vele disciplines. Marketing en communicatie liggen dicht tegen elkaar aan en we nemen al tientallen jaren examens af op het gebied van communicatie. Het oprichten van een nieuwe groepering is leuk en een uitbreiding van ons portfolio’, aldus Martin Huisman, Voorzitter van NIMA over de start - dit najaar – van zijn organisatie met een platform voor communicatieprofessionals, waarover Tijdschrift voor Marketing/MarketingOnline berichtte.  Huisman: ‘Het initiatief komt vanuit de vraag van onze members en past binnen onze nieuwe strategie. Ik ben ook erg verheugd over het kwalitatief goede bestuur dat is aangesteld. Wij hebben hoge verwachtingen van dit nieuwe platform’.

Kennisstromen
Doel van het platform is ‘kennis te delen, een netwerk onder professionals te creëren en innovaties, trends en ontwikkelingen binnen het communicatievak te stimuleren&;. Het platform wil daarbij vooral praktijkgericht te werk gaan. De belangrijkste kennisstromen die binnen dit vakgebied benoemd kunnen worden, zullen door dit platform behandeld worden tijdens netwerkbijeenkomsten.

NIMA heeft inmiddels een bestuur aangesteld waarin Machteld Merens (Randstad), Peter Rehwinkel (Hill+Knowlton), Aarthi Rasiawan (Océ), Mireille Spapens (Ipse de Bruggen) en Kim van der Beek (Kimregeltdatwel) zitting hebben genomen. Platformvoorzitter is Maarten Evertzen van NykampNyboer. Evertzen: ‘Waar we betekenis aan willen geven, is de verschuiving naar digitale communicatie en de explosie van het aantal touch-points waar de ontvanger mee in aanraking komt. We willen communicatie-, branding- en marketingprofessionals verbinden en inspireren met uitdagende sprekers en cases. Daarnaast zijn er nog genoeg innovatieve thema’s om te adresseren zoals PR en persmanagement, risico- en crisiscommunicatie in social media en reputatiemanagement.’
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie