Morgen valt Tijdschrift voor Marketing weer op de mat, met daarin een verslag van een videodiscussie die Ronnie Overgoor (van Pitchmanagement.nl) had met drie bureaudirecteuren, over het bureau van de toekomst.
Het nieuwe online video-initiatief heet Pitchtalk en is vanaf morgen live te volgen op Pitchtalk.tv.
Overgoor heeft in eerste instantie drie Pitchtalks gepland, maar bij succes volgen er meer. Overgoor: 'Pitch Talk is een nieuw concept, een talkshow op internet, relevant voor opdrachtgevers en marketeers en enorm leuk om te maken. Ik ben trots op de toonaangevende gasten die ik aan tafel krijg. Ik maak drie Talks en wil praten met partijen om te kijken hoe Pitch Talk commercieel kan worden doorgezet.' Tijdschrift voor Marketing is mediapartner.
Overgoor praat in de eerste Pitchtalk met David Vink van Lost Boys, Jeroen de Bakker van Tequila en Koen Verhagen van .bone. Een korte bloemlezing is nu alvast te lezen op www.marketing-online.nl.
De tweede talk gaat 6 januari online en heeft als gasten Dick van der Graaf (Endemol), Michiel Buitelaar (KPN) en Hans Bakker (Amsterdam RAI). Voor de derde Talk is onder andere Google bevestigd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!