Campina heeft ter ondersteuning van hun huidige above the line campagne voor Optimel (Het mooiste gewicht is evenwicht) en als tegenreactie op de actie van het Vitalinea-plan een online 'lekker-in-je-vel' test laten ontwikkelen door interactief actiemarketingbureau Energize.
De voorlopige resultaten:
38.000 ingevulde testen door vrouwen
40.000 unieke bezoekers
58.000 verzonden virale e-mails
Wanneer je een e-mail verstuurt, maak je kans op mooie prijzen, zoals een midweekje Barcelona. Aan de cijfers te zien schijnt die incentive wel te werken.
Klaas Weima, directeur van Energize: 'De actie loopt van 30 juni tot en met 15 september 2005. Gedurende de eerste drie weken van de actie is deze gecommuniceerd op de radio (Radio 2, Sky Radio, Radio 538, Yorin FM, Noordzee FM, RTL FM,
Radio Veronica en Arrow 90.7 FM). De actie hebben we gelanceerd met een dedicated mailing naar het Optimel bestand (19.500 opt-in adressen).'
Energize ontwikkelde ook campagnes voor Cup-a-Soup en ABN Amro (Elevator Pitch).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!