Discovery Networks Benelux heeft een nieuwe channelmanagement structuur door de groei van de zenders, de toename van lokale contentinitiatieven en digitale plannen. Petra Knoth is sinds juli 2011 in dienst bij Discovery en was voorheen Programming Manager. Ze gaat zich als Channel Director per direct ichten op TLC en ID. Daarnaast houdt Knoth inhoudelijk een spilfunctie rond contentplannen en is zij eindverantwoordelijk voor de lokale contentontwikkeling van zowel TLC als Discovery Channel.
Arno Flapper is sinds januari 2012 marketingmanager voor Discovery Channel. Hij wordt per direct Channel Manager Discovery Channel & Digital. Hij is naast de zender ook verantwoordelijk voor de uitbouw van het digitale portfolio van DNB.
Alco de Jong, Country Manager Discovery Networks Benelux: 'Met deze indeling is het mogelijk om de zenders nog gerichter te kunnen aansturen. De afgelopen twee jaar heeft Petra een cruciale rol gehad in de groei van TLC en de professionalisering van onze lokale programmaontwikkeling. Arno heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een strategisch sterke marketeer met een enorme hoeveelheid mediakennis.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!