Andrélon, dat afgelopen dinsdag nog een zilveren Effie in ontvangst nam, komt met een serie jubileumproducten naar aanleiding van zijn 75-jarig bestaan. De verpakkingen komen op het conto van designstudio Reggs, dat al 45 jaar voor het haarverzorgingsmerk van Unilever werkt.Als eerste komt een variant op de ‘spetterende Happy Hair Day’ in de schappen – ‘voor feestelijk volume en een schitterende glans’. Daarnaast zijn de hardlopers tijdelijk in een XL-verpakking, eveneens met feestelijk randje, verkrijgbaar.
Schubben
Reggs is trots op zijn lange relatie met het ‘paarse blok’: ‘Gedurende de lange samenwerking heeft het merk Andrélon diverse herzieningen ondergaan. Denk bijvoorbeeld aan de kleur paars die 20 jaar geleden werd geïntroduceerd, of de subtiele verandering in de herkenbare schubbenvorm. We hebben steeds evolutionaire grafische veranderingen gerealiseerd, waarbij de eenduidige merkuitstraling altijd werd gewaarborgd, maar wel hand in hand met een inzichtelijke assortimentsindeling. Gezien de sterke groei van het aantal producten is dit een voorwaarde.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!