Dacht u ook dat de prijzenoorlog over zijn hoogtepunt heen was? Niet dus. Albert Heijn begint volgende maand weer met een nieuw prijzenoffensief.
De supermarkt wil de prijs van nog eens 1000 artikelen verlagen, aldus Distrifood.
Volgens het retailvakblad zou de actie de codenaam 'Nekslag' hebben meegekregen. Toe maar.
Albert Heijn start overigens ieder jaar na de zomer met een kortingsactie, om de mindere zomermaanden weer goed te maken. Vorig jaar waren het de Hamsterweken. Die actie is echter net geweest.
Andere supermarktketens passen hun strategie weer op die van AH aan, dus is het opmerkelijk dat Albert Heijn zijn plannen nu al openbaar maakt.
Een woordvoerder van Albert Heijn wil echter alleen zeggen dat de keten in het najaar met 'leuke acties' komt. 'Klanten komen terug van vakantie. Dan is het zaak om hun harten weer te veroveren. We blijven daarbij kijken naar de prijzen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!