Adrime, dat in 2010 door het Franse Weborama werd overgenomen voor 3,2 miljoen euro, heeft tot vorig jaar maart geopereerd onder de eigen naam. Vanaf maart ging een overgangsperiode in waarin Adrime werd omgedoopt in Adrime Weborama. Vanaf 9 januari heet het Weborama Nederland.
Adrime leverde aanvankelijk technologie om rich media te ontwikkelen. Weborama kondigt nu aan dat het ook audience driven advertentietechnologieën gaat aanbieden. Dat is mogelijk door een verdere integratie met het moederbedrijf dat sterk is op het gebied van ad management. De geboden technologie houdt in dat geavanceerde advertenties dynamisch getarget en continu geoptimaliseerd kunnen worden door de marketeer, zegt Weborama: 'Reclame kan met dynamisch targeten veel slimmer aansluiten op (latente) interesses en behoeften van bezoekers, ook als deze interesses en behoeften snel veranderen.'
Weborama Nederland wordt geleid door Nomkwazi Hooplot.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!