Vandaag en morgen vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. Op het event zijn marketeers, reclamemakers en pr-professionals aanwezig. Tientallen sprekers houden seminars over onderwerpen als media, marketing technology, innovatie en pr & communicatie. Een verslag van de eerste ochtend in 10 tweets.
Patrick de Laive, co-founder van The Next Web, opende Adfo Live met een keynote over de toekomst van publiceren.
@patrick kan met http://t.co/OJTnclSAwt voorspellen waar hij over moet schrijven - data is vooruit zien #adfolive
— Yvette van Aarle (@YvettevanA) September 15, 2015
"Goede content alléén is niet voldoende. Je moet ook weten hoe je 't moet verspreiden" #AdfoLive #technology #data pic.twitter.com/rDFb3vaeIB…
— Matthew Kim (@MatKim_) September 15, 2015
#Adfolive was al snel nummer 2 trending topic, ééntje onder #Prinsjesdag.
#Adfolive nu al een trending topic! Deel jouw Adfo ervaring en zie je bericht terug op ons Social Command Center! pic.twitter.com/Bz5LRY2jui
— Social Dialog (@SocialDialogNL) September 15, 2015
Taco Smidt sprak in theater 2 over design als marketing innovator.
Arrivé bij #AdfoLive - druk bij design als marketing innovator door Taco Smidt van Reggs pic.twitter.com/Vq5Bs2gQqW
— Ilse Verbeek-Groenev (@ilseIVmarketing) September 15, 2015
Tijdens de presentatie van Patrick Helmer werd uitgelegd wat je kunt doen om je online business te vergroten.
Patrick Helmer @EfusionOnline over E-commerce 2.0. Personaliseren loont, consumenten zijn bereid meer te betalen. pic.twitter.com/tONocPEhsb
— Luc van Dijk (@LSvanDijk) September 15, 2015
Genoeg animo voor de presentatie van Kees Kerkvliet, Kerndocent en Managing Director TOTE-M, Beeckestijn Business School.
Superleuk filmpje ter intro op customerjourney http://t.co/qwBGzezG3X dank @KeesKerkvliet #adfolive
— Marina Raymakers (@MarinaRaym) September 15, 2015
@KeesKerkvliet 'authenticiteit, loyaliteit en betrouwbaarheid;ze horen toch echt bij het hippe customer journey mapping' #adfolive
— Hester (@hesterhart) September 15, 2015
Paul Feldwick is de auteur van 'The Anatomy of Humbug: How to Think Differently About Advertising'. Hij brak met de standaard reclame-theorieën.
Paul Feldwick tells why all advertising theories are ...wrong! Should read his book The Anatomy of Humbug #Adfolive pic.twitter.com/sCT9cRHoxd
— Nicole Kienhuis (@NicoleKienhuis) September 15, 2015
Michel van Velde, CEO van One Shoe houdt een seminar over een succesvolle omnichannel strategie.
Leuk en rings true: 'silo's zijn gemaakt voor boeren, niet voor marketeers' zegt Michel van Velde @oneshoe #adfolive
— kim rikken (@kimrikken) September 15, 2015
Een bomvolle zaal voor Marjolein Meynen, die op de mainstage staat. In februari 2015 ging de duurste tentoonstelling ooit open. Hoe maak je dat tot een succes?
Interessante seminar door @marjomeynen vertelt over marketingstrategie Rembrandt Rocks #Rijksmuseum #adfolive pic.twitter.com/7bwx7LEhPo
— Christa Klop (@ChristaSanne) September 15, 2015
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!