‘Whassup’ krijgt weer GP op reclamefestival

Opnieuw zijn de ‘Whassup’-commercials van Budweiser in de prijzen gevallen. Dit keer kreeg het werk van DDB Chicago de ‘grand prize television/cinema’ tijdens de uitreiking van de London International Advertising Awards, gisteravond in Londen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij de printadvertenties ging de grand prize naar Leo Burnett Londen met de uiting ‘Fishing’ voor John West Tuna. Bij interactive media werd er geen grand prize uitgereikt, wel bij de categorie websites. Daar won Arnold Communications uit Boston de grootste prijs voor de website van Volkswagen of America. Ook bij packaging design en radio waren er Amerikaanse winnaars te noteren: grand prizes voor Ferolito Vultaggio & Sons (New York) voor het design van AriZona RxHerbal Teas en (opnieuw) DDB Chicago voor de radiocommercials van Bud Light. Engeland en de Verenigde Staten wonnen traditioneel de meeste awards. Nederland viel één keer in de prijzen met een award voor en in de categorie interactive media.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie