NS Internationaal zet klanten op zijspoor

NS Internationaal wil graag eigen klanten inzetten om nieuwe klanten te werven en hoe makkelijk kan dit tegenwoordig niet met een viraal "probeer één keer - verstrek emailadres vriend - probeer nog een keer"-online kansspel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

NS introduceert hiervoor het . Deelnemers kunnen hiermee een ticket naar hun favoriete treinstad winnen. Per treinstad worden 10 tickets weggegeven, wat de commerciële waarde van de prijzen op een totaal van 4.500 euro brengt, maar uiteraard door NS tegen kostprijs kan worden ingezet.

Het spel is eenvoudig uitgevoerd, maar wel leuk bedacht. Een trein moet vanaf een van de acht sporen in een van de acht treinsteden aankomen. Hiervoor moet de trein wel op twee tot soms wel vier wisselpunten de juiste weg kiezen. Om het iets makkelijker te maken mag de deelnemer één wissel plaatsen en wordt de kans iets groter. Uiteraard zal de trein slechts 100 keer de juiste weg nemen en is de kans dus uiterst klein dat je een treinticket wint. Je mag onbeperkt oefenen en het twee keer proberen.

Voor elk nieuw emailadres mag je het nog een keer proberen en word je dus beloond voor het spammen van je vrienden. Heel slim laat NS iedere deelnemer toch een beetje winnen. Iedere verliezer, en dat zullen er veel worden, krijgt namelijk een bon voor 10% korting op een treinreis, wat deze database-vul-game toch ook een direct actiematig karakter geeft en je als speler alsnog met korting naar je favoriete treinstad kunt afreizen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie