Hier volgt de viral die zaterdag door interactive marketeer Martina van Diesel als "big thing" werd aangeduid.
Twee meisjes hebben Diesel.com zogenaamd overgenomen. Om diesel te chanteren hebben ze een sales guy gekidnapt en hem in z'n onderbroek aan een bed vastgebonden. Ze ze ervan overtuigd dat ze hiermee "f***ing famous" gaan worden. Ik denk dat ze hierbij wel wat hulp kunnen gebruiken...
Zo'n big thing vind ik het namelijk persoonlijk niet. De Heidies hebben op de landingspagina een filmpje geplaatst waarin ze de kidnap hebben gefilmd. Als je accepteert dat je 18 jaar of ouder bent kom je op een pagina terecht met verschillende live(?) camera's en een chatmogelijkheid. Ook maken ze hun eisen bekend aan Diesel en kun je stemmen wat ze met de sales guy moeten doen.
Het kan aan mij liggen maar ik vind het allemaal wat aan de flauwe kant. Het concept van het hijacken van een pagina en het er dan quasi amateuristisch uit laten zien is daarbij ook niet echt nieuw meer. Het kost Diesel ook nog eens een hoop werk om alles te monitoren. Ik ben maar twee minuten op de chatpagina geweest en zag er al diverse discriminerende uitspraken de revue passeren. Ook de postings op berichten gaan meer over problemen met online bestellen dan over de viral zelf.
Iemand wel laaiend enthousiast?
DISCLAIMER: This site could contain some nudity, bad language, property damage, slight
glorification of violence, 1 giant panda suit, 200kg of grapefruit and at least 10 really small dogs.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!