Univé Verzekeringen zet zijn 'wereld zonder winst'-gedachte kracht bij door de online marketingactiviteiten voortaan in eigen hand te nemen. De verzekeraar kocht daarvoor adserving software in bij Falk.
Marije van Asselt, e-Marketeer bij Univé, licht de keuze toe in een persbericht: 'Gezien onze ervaring op dit vlak waren we op zoek naar gebruiksvriendelijkheid, een korte leercurve en betaalbaarheid. AdSolution biedt standaard features als profiel targeting en live reporting. We kunnen hier goed gebruik van maken voor de komende belangrijke maanden, als onze campagnes veelal toegespitst zullen zijn op het nieuwe zorgstelsel. Mocht blijken dat een campagne minder succesvol verloopt of efficiëntie verliest, kunnen we hier direct op anticiperen.'
De themacampagne 'Een wereld zonder winst' is overigens wel extern bedacht en ontwikkeld, door S-W-H uit Amsterdam, het online gedeelte door Devio (onderdeel Amercom) in Amersfoort.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!