Het Tribes-kantorennetwerk wordt in hoog tempo uitgerold. Na Eindhoven, Rotterdam en Capelle a/d IJssel maakt Tribes met de campagne bekend welke ‘tribe’ zijn intrek neemt in de nieuwe vestiging in Den Haag.
Opnieuw speelt Eduard Schaepman, oprichter van Tribes, zelf de hoofdrol in de campagne. Voor zijn rol heeft hij zich laten fotograferen met een ‘Ta Moko’, de traditionele gezichtstatoeage van de Maori.
‘Traditionele stammen hebben veel rituelen en gewoontes, waar de mobiele werkers van nu - de business nomads - veel van kunnen leren. Om deze reden is elke Tribes-vestiging geïnspireerd op één van de 34 oude stammen over de hele wereld’, aldus Schaepman.
De campagne is ontwikkeld door The Communication Company en vanaf 27 augustus te zien op abri’s in de omgeving van Den Haag.
Credits
Bureau: The Communication Company
Strategie: Cees Faes
Creatie: Kees Albers & Josien de Bruin
Account: Bram Verbogt
Fotografie: PEEK Creative Studios