Premium

Tribes-ceo speelt opnieuw hoofdrol in eigen campagne

Voor deze campagne kroop Eduard Schaepman letterlijk in de huid van de Nieuw-Zeelandse Maori.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het -kantorennetwerk wordt in hoog tempo uitgerold. Na Eindhoven, Rotterdam en Capelle a/d IJssel maakt Tribes met de campagne bekend welke ‘tribe’ zijn intrek neemt in de nieuwe vestiging in Den Haag.

Opnieuw speelt Eduard Schaepman, oprichter van Tribes, zelf de hoofdrol in de campagne. Voor zijn rol heeft hij zich laten fotograferen met een ‘Ta Moko’, de traditionele gezichtstatoeage van de Maori.

‘Traditionele stammen hebben veel rituelen en gewoontes, waar de mobiele werkers van nu - de business nomads - veel van kunnen leren. Om deze reden is elke Tribes-vestiging geïnspireerd op één van de 34 oude stammen over de hele wereld’, aldus Schaepman.

De campagne is ontwikkeld door en vanaf 27 augustus te zien op abri’s in de omgeving van Den Haag.

Credits
Bureau: The Communication Company
Strategie: Cees Faes
Creatie: Kees Albers & Josien de Bruin
Account: Bram Verbogt
Fotografie: PEEK Creative Studios

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie