Trends in scheren

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Twee op de drie Nederlandse mannen beschouwen scheren als een noodzakelijk kwaad. Zo blijkt uit onderzoek van Trendbox, te lezen op . Bijna de helft van de scheerders slaat de scheerbeurt minstens één dag in de week over.

(Op de van Procter & Gamble komt Gillette nota bene nog niet voor in het merkenABC...en een Nederlandse ontbreekt)) is marktleider op het gebied van scheerschuim en mesjes, maar merken als , en (ook geen Nederlandse website) kloppen nadrukkelijk aan de poort.

Bij de leveranciers van scheerapparaten is de absolute koploper, ver voor ( Procter & Gamble, ook hier mis ik een Nederlandse website...).

Scheren met het mes heeft nog steeds de voorkeur boven het scheerapparaat, alhoewel steeds meer jongeren kiezen voor een elektrisch scheerapparaat. Het scheermes is wel nog steeds de populairste scheermethode in de leeftijdsgroep 25-49 jaar.

De scheerkwast wordt nog door één op de zeven mannen wel eens gebruikt, maar met name door ouderen, dus Trendbox voorspelt dan ook dat de kwast op termijn uit beeld zal verdwijnen.

Datzelfde lijkt te gelden voor het klassieke scheerspiegeltje, hoewel ook sommige jongere mannen dat nog wel een leuk hebbeding lijken te vinden. .

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Dirk
In het verleden heb ik ook Gillete scheerschuim gebruikt (je kiest meestal voor een bekend merk nietwaar?), maar tegenwoordig heb ik liever scheerschuim en scheergel van <a href="https://www.voordeligscheren.nl/scheermesjes-man/scheergel-en-scheerschuim/proraso">Proraso</a>.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie