De opening van de Berlijn vestiging is in lijn met de groeistrategie van #welcome">Targetoo. In die strategie staat de inzet van locale expertise centraal, verklaart Isua Botman, oprichter van Targetoo. 'We kennen de premium publishers en zijn inmiddels aangesloten op drie ad-exchanges met veel Duitse inventory.’
In de realtime biddingmarkt vindt momenteel een consolidatieslag plaats. 'De gespecialiseerde DSP's komen daarin als winnaars bovendrijven', stelt Botman. 'De mobile RTB-markt is dusdanig complex dat kennis de nummer één asset blijkt. Platforms die actief zijn in alle disciplines worden ingehaald door de pure specialisten.'
Dat niche platforms hun positie sterker zien worden is typerend voor (mobile) realtime-bidding. Maar ook video- en performance advertising zijn disciplines die volgens Botman beter uit de verf komen bij gespecialiseerde platforms dan bij allround platforms. 'Minder goede platorms blijven alleen overeind door gebrek aan transparantie en onwetendheid bij de klant.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!