De commercial is geïnspireerd op het waargebeurde verhaal van een glazenwasser die zich verkleedt als Spider-Man om zieke kinderen te amuseren. Eva Barrett, Global Head of Brand Advertising bij Philips: ‘Volgens deze man herstellen de kinderen sneller als ze worden opgevrolijkt: lachen is immers gezond. Het is een prachtig voorbeeld van hoe empathie en inzicht in mensen een verschil kan maken. Zijn benadering weerspiegelt de onze en we wilden die in het zonnetje zetten.’
Pay off: ‘There’s always a way to make life better’.
De video is onderdeel van de bredere merkcampagne die sinds mei loopt en de achterliggende verhalen in beeld brengt over wat Philips doet. De campagne bestaat uit een 30 seconden durende TV spot, ‘out of home’-media, digitale- en sociale media.
In Nederland vindt redactionele samenwerking plaats met het FD en NRC. Aanvullende verhalen zijn te vinden op ‘Innovation and You’, het branded contentplatform van Philips.
De tv-spot is een vervolg op ‘Breathless Choir’ commercial, die dit jaar een Grand Prix won bij de Cannes Lions in de categorie ‘gezondheid’.
<a href="https://gurgaonescorts188767767.wordpress.com">Gurgaon Escorts Service</a>
<a href="http://gurgaonescorts12.blogspot.com/2018/08/female-escort-service-in-gurgaon.html">Gurgaon Female Escorts</a>
<a href="https://www.tumblr.com/blog/ks0967279">Gurgaon Call Girls</a>
<a href="https://gurgaonfemale12345.weebly.com/">Gurgaon Escorts</a>
<a href="http://cms.gurgaonescorts55.webnode.com/">Call Girls In Gurgaon</a>