De inhakers tot nu toe:
NVM plaatst een paginagrote advertentie in de Volkskrant:
De rest kiest voor social media.
Zelfs Dirk, traditioneel toch altijd adverterend in een dagblad. De inhaker volgt later vandaag. Op Facebook staat nu nog een teaser:
(update) Inmiddels plaatste Dirk meerdere inhakers op Facebook, en ze kunnen er zowaar mee door. Hieronder 3:
De NS heeft zijn eigen glazen koets:
Stop Aids Now is fan van het hoedje:
Derde dinsdag van september? #Prinsjesdag #Hoedje pic.twitter.com/nwTpKwYsnv
— STOP AIDS NOW! (@STOPAIDSNOW) September 20, 2016
Koninklijke Gazelle kan natuurlijk niet achterblijven:
Net als Koninklijke landmacht:
En Koninklijke Auping: dit merk heeft meerdere 'printjes' dus komt het met een Facebook-video
McDonalds doet royaal:
Kruidvat heeft geleerd van Dirk:
De heren van D'66 dragen Alzheimersokken:
Goede actie #d66 #alzheimersocks https://t.co/J0WrLX7mrm pic.twitter.com/HoH6pIiThO
— Robert de Heer (@RobertdeHeer2) September 20, 2016
Christine le Duc:
#prinsjesdag Iedereen heeft een prins of prinses! Met of zonder paard, wit of zwart! <3 pic.twitter.com/EOhGTbPCHF
— Christine le Duc (@ChristineleDuc_) September 20, 2016
Holland Casino:
Proxy Services:
Wij bij Proxy zijn niet echt verbaasd dat de Miljoenen Nota ook dit jaar Open Source blijkt te zijn. #Prinsjesdag pic.twitter.com/8fVunk2KF2
— Proxy Services BV (@ProxyServicesBV) September 20, 2016
En Nife:
#prinsjesdag 2016... pic.twitter.com/425wAYFQ0L
— NIFE Energieadvies (@NifeNL) September 20, 2016
Het is nog wachten op Heineken en (Koninklijke) Grolsch.
Heb jij nog een gevatte (of juist niet) zien langskomen? Laat het ons weten!