In de app vinden zakelijke beslissers de actuele content van Management Team, Sprout, Sync, TechBusiness, OnzeEconomie, IEX, IEXProfs, FollowTheMoney, Adformatie, Tijdschrift voor Marketing, Skipr en HetNieuweWerkenBlog.nl.
De informatie wordt op een Flipboard-achtige manier gepresenteerd. De indeling in acht channels (marketing, economie, technologie, management, ondernemen, beurs, zorg en het nieuwe werken) zorgt voor een logisch en handzaam overzicht.
Met NLinBusiness hopen de initiërende uitgevers de zakelijke beslisser beter te bedienen. ‘Welke gebruiker zit er immers nog te wachten op twaalf verschillende apps terwijl het ook in één kan’, stelt initiatiefnemer Ewald Smits (Management Team, Sprout). ‘Je moet denken vanuit de gebruiker, niet vanuit de aanbieder.’
NLinBusiness is de eerste Nederlandse iPad-app die merk- en uitgeveronafhankelijk is. Met de app willen de betrokken uitgevers laten zien dat vernieuwing en samenwerking binnen het uitgeverijbedrijf tot een nieuwe manier van informatieverschaffing kan leiden. ‘Gebruikers zijn op zoek naar de beste informatie, adverteerders naar de interessantste groep. Door krachten te bundelen bied je beide partijen een betere propositie.’
NLinBusiness is een gezamenlijk initiatief van Adformatie Groep, Freemedia Groep, MT MediaGroep en Springer Media. De app is ontwikkeld door ImgZine en is gratis verkrijgbaar in de appstore.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!