Nieuwe huisstijl & profilering voor Multicopy

De nieuwe huisstijl moet duidelijk maken dat het bedrijf meer doet dan drukken en printen.

Annette Dales, directeur van Multicopy The Communication Company: ‘Tijdens de recessie maakten we een transitie door. We zagen dat druk- en printwerk blijvend onder druk kwamen te staan. Minder opdrachten, kleinere oplagen en een niet aflatende prijsdruk zorgden voor een kaalslag onder traditionele grafische bedrijven.

‘Voor onze zakelijke mkb-klanten wilden we méér worden dan drukker. We wilden hun allround communicatiepartner worden. Dus ook voor advies en design. Voor DM en signing. Voor websites en apps, voor promotionele artikelen en digitale publicaties.’

De naam Multicopy is al uitgebreid  tot de Multicopy The Communication Company, dat ook in het logo is te zien. Volgens de directeur is het weliswaar een lange naam, ‘maar het zegt precies wat we doen. Wij zijn een communicatiebedrijf’. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie