Het platform wordt deze dagen gepresenteerd op Dmexco in Keulen.
Joost Nienhuis (foto, ex-Tripolis Solutions) en Annemiek Verhagen (voorheen ceo TAPPS) zeggen met RealCampaign ‘een geheel nieuwe beleving in campaign management software’ te presenteren. Ze worden hierbij gesteund door investeerders Kees Zegers (ex-NU.nl) en Wilco Rietberg (ex-Trinicom).
RealCampaign zou zich onderscheiden van bestaande oplossingen door eenvoud in gebruik. Het platform werkt met een drag and drop systeem waarmee binnen enkele minuten complexe en gepersonaliseerde omnichannel campagnes worden gebouwd, waar dit voorheen dagen of zelfs weken duurde.
Nienhuis: ‘De nieuwe software is ook echt plezierig om mee te werken. Door de prettige user-experience proberen gebruikers direct nieuwe en andere dingen uit, waardoor ze binnen no time verbluffende resultaten bereiken.’
Mede-oprichter Annemiek Verhagen (cco): ‘Met dit platform kun je eindelijk vanuit één dashboard je sociale media, e-mail marketing, mobiele marketing en big data beheren. De visuele campaign manager stelt gebruikers in staat om zelfs de meest complexe campagne om te zetten naar een simpele flowchart.’
Tijdens Dmexco worden live demo’s gegeven. RealCampaign was ook aanwezig op Adfo Live.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!